Followers

Falling in love ma~

Assalamualaikum :D

Well,today kinda happy .. hiksss...I just don't know why , Feel happy only :)




i just wish this happy feeling will always stay by me XD

Okay , aku just tak tahu nak kata macam mana . Happy tengok kakak aku dengan walie dah nak bertahan sampai setahun kot. HAR HAR .. aku bila ? hehe.. entah . Tengok jodoh aku siapa
,walaupun hati ini sentiasa berharap IPIN . bhahaha.. tak kisahlah yang penting aku harap biarlah yang mampu membimbing aku :D .. For surely , bukan syaiful izzhar . take a note here friends and fellow
antara aku dan sepool nothing more than friend :)
so do with hazman . nothing more than friend..
tak ada hati kot dekat mereka sebab aku memang dah anggap mereka berdua sebagai kawan aku. Diorang bedua takkan pernah lebih dari itu . Harap kepada semua orang mengerti dan jangan kaitkan aku dengan diorang lagi boleh ? :D

sekian.. aku nak tamatkan post ni sebab aku nak berhappy-happy tengok henset aku . HAHA .kbai .

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...