Followers

When Babbling and Craps startss



Alhamdulillahh !! kerinduan pada blog sudah terubat .....haiyowuoooo.. akhirnya,dapat juga gua menge-post entry di blog pinko pinky iniehh.. sekian lama gua terpaksa tunggu sampai satu jam untuk post-create ini keluar dengan perfecto-nyer.. akhirnya! Malam ini,pada kelajuan internet 7.2mbps gua berjaya mengharunginya dengan muka bengkek dan tak puas hati. Mr.google, nasib baik lu bagi gua main blog ini malam,kalau tak ... gua perambat lu dengan taik lembu... puihhh!
kenapa blog gua ni jadikk pink? tak kisahlah.. kerana pink ini ada maksud lain,-aku suka single-
pasaipa,dekat satu fb ni ada dok tulis status tanya baju apa aku tengah pakai la ni,aku jawabla pink,depa kata pink tu maksudnya
"aku suka single"
haih,aku pun dah lain macam ni....hangpa suma nak pikiaq apaa ponn ceq tak kesah na.. :) haih... ber-speaking kedah/penang/perlis pulak pepagi buta ni ..
sebenarnya eden tongah merindu-rindu ni.. ha,mai cakap nogori pulokk..
kawe dok rindu sore abe ni.
hishh.. hamba guna bahasa baku-baku lahh ehh .. HAR HAR

saya ni tengah merindu seorang jejaka.. amboi,jejaka tu.. hahaha.. lama tak contact dia,dia pun tak contact aku.. T-T .. apa crita relationship kitorang ekk? masih berjalan atau dah break? Tapi,aku tetap buat tak kisah,malas nak ambik perdulikk.. nanti kalau dah tangkap cintan sangat menangis tertonggeng pulak aku,siapa nak pujuk? haa.. baik aku study,lagi bagus.. kalau beliau ingat aku ini masih teman dia,dia ingatlah. Kalau tak,redha jelaa.. 
Sometimes,to make me positive and got a clear mind , i just think like this.. 
He is busy with his training and school
yelaa..lagipun dia kan budak sekolah sukan .. huhuhu..
first thing,kene ingat jugak.. lelaki itu bukan hakmilik aku yang mutlak.. Dia milik Allah,cuma menjadi teman pada aku sementara.. Allah tak nampak kan jodoh kami,mungkin.. Jadi aku redha..
Aku tak tahu kenapa,sayang nak buang mesej lama dia :) .. mesej dia tahun 2010 pun aku simpan sampai sekarang and baca balik buat pengubat rindu.. huhuhu..
Ya Allah,kalau inilah dugaannya,semoga dipermudahkan.. amin~
tapi kan kalau aku ni ada kuasa superman tahap patbelas ,aku nak jugak terbang pi skolah dia tengok apa dia buat.. jiahah.. tapi nampak sangat aku ni cam bengong bin bangang jugak lahh nak buat kerje gile camtu.. baik aku terbang ke paris ke.. atau untuk menginsafkan diri yang kadang-kadang tak sedar diri ni pergi HAJI...
amin~

baik-baik.. tutup cerita.. bukan nak berjiwang karat macam air keruh malam ni :D

okay.. korang tahu tak aku ni 17 tahun? err 17 tahun dah berape belas bulan tak kuasa nak mengire.. lagi berapa bulan dalam 3 bulan setengah suku nak SPM? Tapi,kalau korang nak tahu aku boleh rilek macam lepak tengok wayang main facebook and blogging.. memang giler aku ni.. XD..giler talak.. hahah.. sape yang jatuhkan talak dekat aku ni? bangang betul.. punyelah aku ni limited edition.. hakhak..

*eh,kau pun jangan nak gelakkan aku sangat..aku tampar muka jadi limah jongeng baru tauu*
 ihsan gambar encik google..

*menyampah ngan mr.google pun search gambar dengan dia jugakk :D (poyo)

mak dah membebel dah bising.. Memandangkan kerja kursus ICT aku memerlukan perkhidmatan internet maka aku dengan rasminya mengambil kesempatan untuk usha blog aku sempoii.. lepas tu,mak skodeng aku dari belakang.. *pehh,,mak begitu majuk skunk ni* dan terus mengetuk kepala dengan senduk :(
Tapi,aku still buat muka sengih-sengih cam kambing lepastu kene sepak pulak dekat bontot..
heeee..
nakal benar saya ini..

Mungkin lahh kot,ada time aku tak akan bukak blog or facebook sebab aku kene fokus gila cipan dekat study.. elehh,aku on ke tak on,bukan ada orang nak baca blog aku.. Blog biasa je XD ..tapi aku rasa aku yang luar biasa.. heee.. lantak~

*eleh,cakp je beriban-riban aku ni..tak on lah pebendelah sok 2 3 pat pagi nampaklah nama aku tecacak online dekat facebook..*
macam sengal je otak aku sekarang ni..punyalah 'hang' otak.. lama tak pi tampaq bola ni,rasa cam gatal je nak tampar laptop ni..hishh..best tol~ lepas tu ayah plak tampar aku balik dengan bola tampar besi..biasa tengok orang pakai getah ..BAPAK AKU ..cik din tu pakai besi..
kau jangan main gila qilahh oii..

ish..ish.. aku rasa cam poyo lah pulak sekarang ni ada buku addmath kat sebelah tapi buat derkk je dari tadi.. Aku tertanya jugak ni,bila buku addmath ni nak start mengajar aku ni? dari tadi dok congok dekat situ tak buat pape punn.. aku dah nekad,kalau buku ni tak start ngajar aku jugak aku korek hidung.. huh!
alaa,jangan nak kata aku tak senunuh ler..cam korang tak pernah korek hidung.. takkan korang biarkan 'bijih timah' tu berlombong dekat hidung.. tak ke susah nak bernafas? HAHAHAHA

*ketidaksenunuhan menguasai minda*

hishh..gua dah tak tahann.. 
tak tahan benar ni..
sape leh tolong





GUA LAPAR SEYHH !!!!!!!

harini,mak gua masak megi je..dengan kekeringan badan gua yang tahap asbestos ni,gua tak tau bila lagi boleh bertahan..Jangan buat gua tergoda dengan laptop ni..
esok ayah tanya laptop takkan gua nak cakap anjing telan.. tak logik shiyaalll.. memang bapak gua puihh gua.. T-T

huwaaa.. lapar....

ni yang paling aku tak tahan ni,tengah lapar macam ni,bersepah pulak orang buat entry makanan.. grrr -.- 
memang nak kene sound ni..erkk.. mencikk la nyahh gini..
sapa nak suap makan.. weee~
kalau pekene roti canai .. makan lempeng cicah sambal ke.. peehh.. nangis aku sebab dpat makan.. tapi,nak bangun gerak ke dapur ni yang masalah ni ..aje menyampah..dah sedap meniarap gini,berat pulak tulang kering ni nak bangun.. aiyaaa...

si kering
>klik sini<
alamak.. wa touching laa.. mekaseh kande.. tak sedor diri dinde rupenya yang ke 555 .. takpe,yang penting samelah kite VOLLEYBALL tuuu .. wahahahah...tak sangke kande sanggup masuk ke blog adinde yang penuh dengan cokelatt ketikeee itu.. tapi dah buang dah sebab pemilik gambar tuuu bising.. alalalalala~ hahaha.. terpaksa mencari haluan yang baru
*kenyit mata gatal
baiklah
demi menamatkan entry kali ini sebelum aku menjadi kebosanan dan korang rasa nak penampar blog ini
aku tamatkan dengan satu gambar sweett..
siapa rasa murah harga diri nak jual citer ni??
HAHAHA
a.k.a
siapa rasa murah hati nak belanja wa tengok citer ni? jom2.. nanti wa belanja makan popcorn set couple punye... wahahahah!! cis cis and ciss.. ni nak nangis ni..kalau tak dapat tengok cite ni canne? wuuuu.. aku report dengan lembaga peperiksaaan sebab tak dapat tengok citer ni aku tak dapat hadir jawab paper.. huh!
sekian...harap maklum
ahakkss..
wassalam :)

2 komen romen:

Ku Azhar said...

tu dia..pnjangnye!!! hehehe...kna comment dlu takut org len comment dlu..nie br nk start bc :D

CIK MOMO VOLLEY said...

hahah.. sanggup pulak buat macam tuuu :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...