Followers

Perasaan Berkecamuk !


(tangan ke bahu mata ke atas)
pandang penuh mengharap buat muka poyo mintak sposen due sedekah
mana semua mereka masa aku perlukan bantuan ni? tapi takpe, Allah sentiasa bersama kita
itu yang harus aku ingat sentiasa
Terima kasih Ya ALLAH, Ya RABBI
engkau tahu?
yea ! yea !
engkau. yang tengah baca tu.. faham ape bende semua ni?
Whatever mung~ natang~
This is best bro
actually..
This is nonsense! tak pernah aku jadi begini kecewa.
HAHA.. BATA-pa entah apa-apa aku ini,kau bukan tau punn..
aku dah jadi muak dengan perangai yang macam-macam kau tu
tak ada siapa pernah pedulik pasal orang lain kerana masing-masing fikirkan kepentingan masing-masing
semua nak jadi raja,nak jadi hebat nak tunjuk bagus nak menang semua benda
aku dah naik berbulu tengok semua tu.
Semua nak punya perasaan

"AKU YANG PALING BAGUS"
"AKU YANG BETUL"
"AKU HEBAT"



kenapa semua nak jadi macam ni? terasa macam nak bogelkan orang yang jenis ni..
(boleh ke?)
=.=
life is short
have you ever heard this quote before?
naahh.. surely YES
YES !
life is short bebeh.. start appreciate your life and do something useful ad worth yourself
ALLAH controls everything. HUH! 
semua nak jadi manusia tak sedar diri.. 
(aku pun terlibat sama,sebab aku manusia)

aku buat blog bukan tujuan untuk mengutuk tapi mungkin dah sampai tahap ASEBETOS kemarahan aku ni,makanya jadi begini. semuanya serba tak kene. Nak pulak start dari si BETI ni (budak kelas aku) ,dia buat perangai dia dengan teacher Lida. what the hell wrong with this guy? Dekat fb,dekat blog punyalah segala koyanya jadi dokter CINTE. Buat muka tak bersalah duduk dalam kelas walaupun dah bagitau terang-terang dengan teacher dia taknak buat apa-apa kerja teacher.. aku tengok naik menyampah
memanglah senang nak kata dekat aku ,hal dia masalah dia tapi tak pakai otak ke yang dia tengah memalukan nama kelas.. kalau setakat kau nak ponteng kelas ke ,buat perangai cam qayyum tu main-main sikit ngn cikgu,aku tahan lah lagi .. ini dah sampai tahap berkurang ajar dengan semua cikgu BM and BI ,budak-budak lain tahan je buat muka poyo kalau menyampah pun,boleh senyum . tapi kau? tunjuk perangai otai plak dekat kelas..
satu hapah pun tak ada function duduk dalam kelas and menjadi penghuni kelas tuu.. grrr.. geram nyahh niee..
yaya . so so its okay lah bro .. lantak kauu . aku malas nak layan orang bajed macam tuu . 
sabar qila~ sabar~
nasib aku tak mengamuk lagi bulan lepas and bulan ni. Insya-ALLAH takkan mengamuk lagi.. XD
kbai


lepas tu,kalau nak kata pasal manusia yang macam-macam pangai di atas yang disebutkan. banyak!


kalau jadi manusia yang tak boleh kene tegur pun susah jugak.. kita tegur dia nak lawan,nak menang jugak. benci ahh.. same jugak cam beti. bajed gud2 jee.. ada hamba ALLAH ini.. haih..bukan one or two.. huh..
takpelaa .. aku malas dah nak masuk campur nak cakap banyak..ekot apa yang masing-masing suka..cakap banyak orang tak suka..lalalala~


Haih,harini aku mengutuk orang dalam blog.. maaflah .. marah sangat ni.. dah fedup.. tak tahu sapa yang boleh dengar aku membebel panjang-panjang lagi.. aku nk buat mcam matluthfi tuu.. direct je.. tapi,mak aku tak bagi letak muka dekat youtube..dekat fb pun tak boleh gak.. tapi aku buat jugak.. degil kan.. tu yang muka aku dgn gmbr aku kene curi ambil tuu . kalau orang nak buat santau pun boleh agaknya.. haih.. dunia~ dunia~

2 komen romen:

mz said...

semoga berjaya SPM 2011, same as me..

CIK MOMO VOLLEY said...

haha.. gudluck to you too anyway :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...