Followers

AKU...



assalamualaikum! sapo tak jawob mu dosa bosaaaa~ muahahahah
aku nak cerita.. 
Mr.F
heh..aku tak tahu kenapa.. perasaan aku ke? atau ntahlah.. orang pernah cakap..semakin hari semakin sayang.. tak kenal maka tak cinta..
aku tak tahu kenapa.. smakin lama.. makin aku sayangkan dia.. tak pernah rapat.. semuanya secara kebetulan.. dia jauh sangat dari aku.. sekali seumur hidup aku,aku pernah jumpe dy..
rasa letih bila perasaan tu dipendam.. rasa sakit bila dia tak tahu yang aku sangat sukakan dy.. macam mana aku boleh jatuh hati dekat dy? HAHA.. itu semua kuasa tuhan.. DIA menentukan.. aku cuba halang perasaan aku ni..
HAHA
kenapa aku jiwang sangat? cehh~ how come i like him so much? hahaha.. sewel dah aku.. aku tak percaya dekat dia..setiap kata-kata sweet dy.. aku memang tak percaya~ kenapa? tpai aku tetap nak cakap aku dah jatuh hati dekat dia.. HAHA.. in isungguh aneh.. dan aku ternyata sangat suuukaa kat dy~ macam mana nak buat? aku pun tak tau.. aku takkan pi mintak kt dy aku nak kt dy~ sbb ,aku tau aku bkn sape2 dlm hidup dy.. for sure ade orang perempuan dalam hidup dy..maybe special? :) ..


aku terlalu menyayangi diri dia tanpa sengaja~ maaf

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...