Followers

SAKIT

saya adalah gadis yang sedang putus cinta dan kasih dan harapan :) .. saya adlah budak malang yang haih.. tak pernah ada luck dalam apa2 hubungan antara laki dan puan.. saya dan lelaki cuma boleh jadi kawan.. mungkin sebab tu saya sering tertanya "SIAPA CAKAP LELAKI DAN PEREMPUAN TAK BOLEH BERKAWAN?" ... T-T .. kecewanya rasa.. setiap kali saya mula minat dekat lelaki.. mula2 macam gatal dan miang.. tapi,lama2 tak ke mana.. cuma kawan.. even si dy tibe2 ade makwe nnt,dy akan still contact aku dan kata " U R THE BEST FREN OF MINE :)" dan aku tak thu aku akan rasa gembira untuk ayat yang macam tu.. kadang2 aku pun rasa diri aku dah tak ada hati lagi nak COUPLE .. rasa ..hmm.. tak penting kot.. dan mak aku selalu pesan suh aku tunggu je jodoh aku kalau memang ada.. ak pun.. "OKOK" ..then,setiap kali ada couple.. confem aku dapat lelaki yang tak paham bahasa dan tak pernah amek port pun apa yang jadi pada aku.. sayang memang sayang..tapi ,slalu dapat lelaki yang harap aku akan fokus pd hubungan kami.. --' ..macam lah aku tak ada tanggungjawab lain dalam hidup aku.. dan selalunya berakhir dengan BAD ENDING
dia tinggalkan aku sendiri

kecewa benar~

sedih betul hidup ni kan? kan? T-T ...mungkin saya dan lelaki cuma kawan sahaja di waktu persekolahan.. takpelaa.. tak kesahlaa... nak buat macam mana kan.. mungkin keselesaan aku dan mereka semua adalah kawan sahaja.. huhuhuhu... dan aku selalu je rasa tak sedap badan sekarang ni..asyik nak demam.. selsema..,letih je..
mungkin aku dah tua ? huhuhu..baru 17 takkan dah tua kan? kan? huhuhu.. asyiklah aku ni sakit.. macam mana ni~ bulan 3 ni busy betul.. dengan kursus ketua n penolong, volleyball, syarahan,silat.. Ya ALLAH.. bulan 3 ni memang letih sangat2 T-T... penat betul aku rasa.. kadang2 rasa macam tulang belakang dah hilang gara-gara kesibuukan dunia.. Tuhan sedang menguji aku dengan kesibukan dunia :') ..aku ni dah la failed bab2 bahagi masa.. dah beso panjang masih tak tahu nak urus masa kan? :P . yelah semenjak dua menjak ni ketinggian aku kan dah bertambah.. hahahahha..muka banggalah sikit macam tapir kan? kan? dah nak 162 cm ni..aku semangat sikit nk bermain apa2 sukan.. hohohoho~ 
tapi..asyik sakit macam ni.. tak boleh tahan betul T-T... pening je..aku letih la macam ni. bila sakit nak baik ni? aku taknak terus sakit sebab aku tak larat nak tanggung.. dari dulu sampai sekarang.. haih.. apa nak jadi kau ni.. nasiblah badan~

tensionnya otak aku macam ni.. nak pekse lagi.. tapi aku masih main2 bagai.. tak serius pun.. apa aku nak buat pun aku tak tau.. mak ngn ayah asyila bising..aku pun dah tak tahan nak terus macam ni..migrain lah otak aku.. cabut jela otak ni.. sbb aku dah tak tahan lagi da.. letih dibuatnya..
dengan tak cukup tidonya.. insomnia ke aku ni? hari2 tido lewat..kadang2 tak tido... hurrr.. pagi2 meroyan nangis sornag2 paksa mata aku tido..tak tido jugak... betul2 tertekan~
letih dengan perangai pelik2nya.. YA ALLAH jauhkanlah aku dari segala musibah.. jauhkanlah aku dari segala masalah.. kurangkanlah pernderitaan yang ditanggung setiap hambamu... amin~


don't ask me why
don't tell me what happen
don't give a damn truth
don't make a stupid lies
i hate those fuckss..
kill me in silence..don't let me be around for this nonsense
i am tired for all this drama and all this shit
i'm damn tired and don't want to be here
cause i feel not belong here now..
it is a bad day for me,bad time and bad omen for me..
LEAVE ME!!!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...