Followers

WHY IS IT MUST BE LIKE THIS?

aku pun tak paham.. tak paham and tak paham sesungguhnya~
its okay then.. serious! tahun nie.. aku taknak ada masalah.. tapi ada masalah jugak.. kenapa? aku tak nak ada masalah dengan sesiapa.. tapi kenapa berat sangat dugaan ni? aku tak nak gadoh .. faham tak? tak boleh ke berbaik? 
kenapa aku tak ada keberanian nak cakap? cuba kalau aku start dari awal..mesti beliau tak salah faham dekat aku kan? YA ALLAH..
aku nak mulakan hidup baru tahun ni... tahun ni..tolonglah beri aku peluang nak ubah semua ni.. aku perlukan perubahan.. aku tak nak terus berada di takuk lama.. jadi kenapa tak ada yang bagi sokongan? dengan perangai kawan aku macam ni.. tolonglah kuatkan jiwa aku.. tabahkan aku dengan semua ni.. 
apa aku nak buat macam ni? kalau terus macam ni..gila aku ..hari2 kena tekanan mental..huhuhuhu...
aku seorang yang lembut hati,kalau orang pujuk..aku tak boleh nak marah orang lama2..aku tak boleh nak benci lama2.. aku dah tanamkan dalam diri aku.. aku tak nak jadi orang yang dendam lah gile..gile..gile..huuuuuuuuuuuuuuuuuu...
TO HELMI AND DAYAH : I'm sorry.. aku memang touching..bodoh kan? HAHA..aku gila..lantaklah.. jadilah apa nak jadi..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...