Followers

SUSAH

aku sakit hati betul.. kenapa suka paksa aku? weh teluk ayam.. aku ada perasaan ,sukahati aku lah aku nak buat macam mana.. kau tak pernah faham perasaan aku! tak tahu apa yang aku rasa kat sini.. yang kau tau..nak aku balas msg kau.. nk aku layan kau tiap masa~ dah tu? aku gane bhai? aku bukan tak ada perasaan.. takkan aku nak paksa kau faham aku..bukan cara aku nak pergi melutttut merayu.. kalau macam ni lah kau punya perangai.. its okay,aku rather single lahh..
tak paham lelaki! apa yang mereka nak? apa yang dorang nak aku ekot? aku sakit hati doe..rasa nak lempang muka sendiri bila dah jadi gini~ kenapa? aku tak tahu camana nak declare diri aku sekarang..
arghhh!! apa nak jadi.. aku dah tak ada mood lagi da..~ TAK ADA!!
hilang semangat aku nak berblogging ~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...