Followers

AKU.KL kejakunan dan KAU !

aku? aku nurul aqilah.. korang boleh bagi aku macam2 nama yang nenek korang suka.. aku tak kesah.. badan aku kurus. bukan langsing tapi kurus.. aku pun xtau kenapa.. aku rasa genetik kekurusan badan bapak aku semenjak kecik berpindah ke aku ketika sperma dan ovum bersatu... .......................................
*tolong turunkan aku ke perenggan baru sebelum aku lebih merapu
cam haram --'
hahahaha.. aku rasa nak bagi kentut sedas dekat orang yang panggil aku kering.. terutamanya...qayyum babun bhahahahah!! aku perDULIK HAPEE!! dy memang jeles dengan aku sebab panggil aku kering..ikan kering ,ikan dan segala ikan.. ingat dy hensem ke? bajet kau mangkuk.. dala cam ayam.. potpetpotpet macam mak nenek hari2..
tapi qayyumm.. tanpa kau di kelas.. hidupku sunyi qayyumm...kau lah penyeri hatiku.. ecewahh.. weh mangkuk! aku puji kau dah ni.. hulur2 ah salu wokeh~ hahaha
qaayuum.. bibir mu yang asli itu membuat aku tertawan semenjak bertentang kepala dengan kau di kelas saujana 1 dahulu.. kau memang hot setaapp lah ayam~ hahahahaha!!kau lah penambah perasa kelas 5 kejora di saat muka kami semua pahit2 dimarah cikgu..diherdik dan dihina!!!! (ayat memang terbaik)

abdul qayyum a.k.a AYAM CIKBON
aku hargai engkau qayyum..! hahaha
*motif

aku nk cerita pasal aku ni..apahal sabit kau ni?
aku dilahirkan tanggal 10 JAN 1994.. kalau ikut kalendar orang cina.. tahun 1994 tu tahun anjing.. jadi kawan2 seangkatan aku pada tahun 1994.. gelaklah! HAHAHAHAHAH.. memang anjing.. camana aku boleh masuk tahun hanjing.. hancing tol~ kenapa tak tahun 1993? mak ni~ boleh tahan nurul dalam perot selama 10 hari tu.. xpaham betol ni ==' ..apa2pun aku bersyukur.. awal2 tahun aku dah cukup umur.. kih3..

aku suka barang2 perempuan tapi aku tak ada kepandaian dan tak ada kelebihan utk bab2 tu.. tapi,kalau bab dressing.. leave it all to me..sbb ak memang tau camana nk dressing.. yang rock2 jela.. yang lain dari tu tolong jangan tanya aku sebab aku akan jadi bebal sebebal tuala basah .. hahahahha..... dalam byk2 koleksi makeup perempuan aku tak boleh hidup tanpa celak atau bahasa inggerisnya EYELINER *wink wink
oh.. boleh mampus otak aku..karat2 sekaratnya macam air dekat loji kumbahan... wellkkk!!! tapi semenjak due menjak eyeliner aku hilang.. 2 2 pulak tu.. aku rasa macam rumah aku ada toyol celak.. toyol celak ni keja dy mencuuri sambil memakai celak.. konon2 nk buat mata dy ganas la tu pkai tebal2 nk takotkan orang ... ceh.. padahal kecik keletot macam tu nk takotkan orang.. aku pijak ,lenyek lah kau macam kentang lecek kat KFC tu weyy.. Lol
aku minat baju kurung tapi sory wa takda hati nak pakai baju tu.. gatal bulu roma.. bukan nak bajek tomboi lah babun.. tapi memang tak minat.. baju bnyk,besepah ..byk kakak aku punya.. aku pye? kakak aku yang punye..kau tak paham? buat2 konon paham la.. aku malas nak terangkan.. aku mint,kekadang ada keinginan nak pakai kalau ekot mak aku pegi majlis kawen,kwn2 aku beraya apa sume ngan baju kurung tp hati aku masih batu keras macam batu belah batu betangkup masih belom tebukak nak pakai.. hahahah!! kekadang aku rasa pelik sorang... susun2 family aku.. bpk aku ,adik2 laki aku ..mak aku, kakak aku .. adik2 pompan aku.. sederet baju kurung. tibe part aku kat tepi sekali.. tut sore baju biasa.. seluar.. hahah.. sempoi baek punyaa... kih3.. atok aku pun geleng kepala laa.. fuuhh..
bape la cucu dy seko ni tak supe pompan~ muahahahha!! ehh..ehh tapi aku pompan tau.. nak bukti ke? pk sendiri laa. hihihihi... nanti laa.. agak2 umo da mcm 30 taon aku pakai la baju kurung.. hehehehhe
aku minat kasut tumt tinggi.. aku minat kasut yang pompan minat.. wedges tu sume.. tapi aku masih belum terpikir nak pakai.. sebab kat otak aku.. dress macam haram.. hahaha.! aku memang tak pandai nak jadi match maker bab2 keperempuanan tapi kalau kejantanan sila hubungi aku di talian 012344XXX hahahah!! kerana aku memang pakar... tapi aku tetap tak mampu menandingi abe botak qyum *motif
aku minat main game.. aku minat sports tapi tu tak wholly shows aku macam lelaki --' .. paham? mungkn attitude aku agak ganas but sorry aku tak berminat nak jadi pengkid or nak jual diri pada perepuan.. gilo ape..mungkin aku punya perangai cam haram ckit tapi aku tetap fikir buruk baik mnde tu semua..
aku main volleyball,aku main badminton and everything about sports dan aku minat motor lebih dari kereta.. okay.. akuidamkan LC yang macam daddy aku pakai tu.. semart habis.. tapi aku tetap tak kesampaian nak pakai tu semua. sebab aku punya family hidup serba sederhana.. no more no less... aku suka game online sampai game fb aku tibai selagi ianya dalam kategori game .. paham?  jadi apakah ini semua perlu dibanggakan? actually nothing pun.. aku just gembira jadi diri aku.. aku tak perlu tunjuk satu dunia aku ada ini,aku punya ini dan aku minat ini.. enough aku tunjuk melalui apa yang aku buat dan korang tafsir or tanya aku sendiri.. lebih baik bukan?
aku minat photography tp,keadaan hidup memerlukan aku memilih untuk satu2 bidang yang pasti..its okay then i just let it go.. one day aku akan dapat jugak,cuma usaha lebih dan aku pegang pd kata2 ini..
bukan senang untuk senang
yah.. memang tak senang.. tapi bukannya susah untuk senang.. asalkan usha tu ditingkatkan.. kan? kan? hihihih
aku ? aku perempuan dan insan biasa. mesti ada gagal dalam sesuatu.. especially something about love.. ecewahh..jiwang lak pagi2 buta ni.. kih2 tapi aku tak nak cita sume tu sebab dah tak penting.. faham? hihihi.. blog aku yang dulu dah bersepah aku cerita pasal dia.. jadi blog ni no more sakit hati yang meruntun jiwa ..hahah sebab aku dah gagah !!!




mari2 aku nak bercerita.. here KL! sape tak kenal KL? ulat yang tido bejuta tahun dalam batu pun boleh tahu apa itu KL takkan korang yang hari2 stalk blog aku tapi tak reti2 nak follow ni jugak tak tahu !!!??? hahahahha!! moralnya,da stalk blog aku jangan singgah je.. mai la follow aku bagi la gule2 20sen .. hahahha
tipu aku tak jeles tengok blog orang yang beratus beribu follower.. tapi takpela.. blog aku tetap hot kat mata aku.. lantak korang nak cakap ape.. aku tuan punya blog aku yang godeh dan raba blog ni tiap hari.. hahahahahaha
sumber : kualalumpurphotos.com
sampai pukul 12 terus pi KPTM culik kakak aku dekat sana kemudian check in di suite cempaka bilik VVIP pulak tuh. muka aku cam haram a~ gilak best duk sini.. aku lenjan bilik ni macam rumah.. halo ~ bapak aku bayar laa.. hahahhaha... cuti2 KL.. takpala~ tahun ni baru aku merasa tol2 pi KL.. sebelum ni kalau gi KL urusan bapak aku je. aku macm lembu kene cucuk hidung ekot pi sana sini last2 satu hapa KL ni pun aku tka tahu.. tp harini kenapa mood bapak aku macam gaya nak mntak kawin satu lagi 
* jangan kau yah.. mau mak baling dengan periuk belanga
bagai aku terpesong akidah begitu jakun aku melenjan bilik ni.. hahahah... bangga doe muka aku.. lepas tu bapak aku siap cakap.. ha.. kau nk enjoy, sampai pagi aku bagi.. pegi! pegi!
ehh.. peluang baik sungguh ni.. tapi akmal jamban ngn orang tua ni malas nk kuar .. apala,, bontot taruh emas.. mana tak berat.. :P .. tapi takpalaa. depa tak nak kuar .. aku layan blog sampai pagi.. ppffttt.. lantak~ muka marah ni.. hahahha

ehh.. kau? kau susah apa aku nak membebel panjang2 dekat post ni.. tak suka ,angkat kaki sekarang dan blah! ingat aku nak sangat ke merapu panjang2 ni? aku pun malas .. tapi sebab aku dah jakun dan cam taik aku punya seronot dekat sini.. aku pun tak sedar entry ni dah kalahkan karangan bm aku !!! dahsyat! bagi kat pemeriksa SPM .. pehh.. teberak 30 hari 30 mlam nak tunggu habis baca karangan aku ni.. tahniah lah buat diri aku kan.. aku tengah jakun cam berok dapat kutu ni.. janganla kau susah hati.. nanti tamatlah entry aku ni.. hihihih

korang nampak tak? ade berape semua tu ??
sape jawap 3 alamat korang buta hati buta tuli.. sapa jawab 2.. xlama dah tu.. pi lah tempah kubur satu.. XD
jawapannnyaaaa adalah 2 suku.. alaa.. kakak yang sorang tu terlambat jadi dapt suku sahaja wajahnyaa...
tekalah akak aku yang manaXD
agak2 kenal yang tu laa.. yang tengah buat iklan gigi tu.. sundel bolong di hatiku.. kikikikiki~
aku cinta padamu~ mmmuuuahhhh!! ;* 
mari kawen~
aku sarankan pada kawan2 aku yang minat dekat kakak aku ni.. hentkanlahh.. sebab dy dah ada pakwe pun ye.. satu lagi.. aku nak nasihatkan jangan tetpu dengan wajah sucinya.. wakakakakak!! sebenanya perangai dia mengalahkan aku.. jeng3.. walaupun hakikatnya aku lebih cun.. dia memang tak boleh terima hakikat maka diketukanya muka aku tiap hari dengan harapan aku akan jadi hodoh.. hahaha!! sudahlah kau kak.. apa pun terjadi aku sentiasa di hadapan.. kekekekekekek~
namun begitu cintaku terhadapmu tidak akan pernah berubah sayang.. hahahhaha!!
act ,aku taruh gambar dia aku nak cakap dekat satu dunia dia adalah inspirasi aku.. dia yang ubah aku dari hampir lelaki kepada ala2 geli~ hahahaha.. sory,lidah i agak mahal nk sebut perkataan G I R L YYYY ~ okay...
perempuan ni yang ajar aku tentang makeup ,kasut,baju dan blablabla~ sebelum akidahku terpesong beliau hadir menghulur kakinya yang banyak bulu menyedarkan aku tentang kehidupan yang penuh pancaroba.. muahahahha!!! 
anyway.. thanks to u my sis .. u are the best ini my life ...








inilah saat yang dinantikan!!!
jeng3!!
maka tamatlah entry yang panjang untuk pagi yang gumbira ini~ ;P

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...