Followers

BELAJAR UNTUK SETIA ^^

aku belajar sekarang. Jadi seorang yang kuat dan setia.. tak nak main2 macam dulu lagi dah. Gila kau.. dari admirer je,sekarang dah jadi realiti,bukan fantasi.bukan rekaan.. inilah realiti. miliki dy kini..
siapa? rahsia. HAHA.. biarlah ianya menjadi rahsia.. yang penting..I am taken now .. baru mula nak yakin kan. HAHA.. tak kisahla.. almost a month officially.. dan yang penting.. jiwe rageku tersiksa sebab jauh sangat orangnya.. haha.. tak apalah.. aku cuma harap aku mampu untuk setia dan sabar. Kalau dia tipu,aku tipu. I do believe in karma.. dunia ni sentiasa adil diperintah olehNYA. aku akan tunggu.. Insya-ALLAH kalau jodoh aku dan dia panjang. aku jumpalah dy SUKMA nanti.. kalau dy main.. HEHE.. nak menggedik kejap kan.. bukan selalu.. HAR HAR.. amin.. doakanlah aku kali ni.. ^^
Ya ALLAH.. semoga kali ini,tidak akan ada masalah lagi.. amin~



0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...