Followers

NYAH BAHAGIAA

helo.. ya habibi ya maulana semuanya.. harini ana sangat gembiralah.. sangat gembira kerana dikurniakan akal fikiran yang waras ..Alhamdulillah.. ana sangat beruntung kerana ana sangat beruntung la..
baiklah..aku tukar nama blog lagi.. kenapa? biar aku saja yang tahu kenapa.. aku rasa aku nak tulis apa-apa.. hari ini aku ..
aku rasa macam jiwang setepek je aku taruh name blog sebelum ni..rase nk pegi flush jamban dekat rumah aku ni 40 hari 40 malam.. bersihkan pun takpe.. setan takde .. ^^
mata aku bila nak baik..bengkak macam sebiji bola ping pong.. apek! aku ambik tempat kau (tolong abaikan)
sakit nak tido..
harini mandi pagi.. semua orang mandi kan? tapi harini dalam sejarah..pagi ini penuh sejarah.. aku mandi tergolek-golek.. sakit pinggang.. boleh jadi rosak pinggang aku.. --' tak pernah-pernah aku terjongkang dalam bilik air.. sakit bontot.. bontot aku dahla mahal ..susah nak cari.. kalau hilang bontot ni..hilangla market aku.. kau ade? haih.. aku suke pulak gune pekataan ni.. kau ade? HAR HAR
anyway,sebenarnya pagi tadi aku TERbahagia kejap.. muahahah.. 
haih la buah hati pengarang jantung.. (jantungla sangat)  ..
mentari pagi kembang menari.. cinta hatiku dah nak pergi.. 
muncul pula di kala pagi,menggoda aku di pagi hari --;
suare comel sentiase di hati
nyah tergode.. auuww.. 
haih.. buatla lorat pelik2 time2 ni..
*facebook haram jadah ..slow betul.. 

seratus persen cintaku~ hey~ hey~ hey hanya untukmu
(nah aku berdangdut)

berbalik pada story ehh.. begini.. pagi tadi..ramai sangat makhluk tuhan paling seksi sangat berbesar hati membangunkan sleeping beauty seperti aku ni untuk bangun.. --' .. dah lah aku tidur lambat.. kul 3 lebih.. pastu bg kul 6 .. tidur balik.. nah..
haih.. geram nyah.. tidur kene kacau.. nasib baik yang tepon tu sumenye aku sayang.. duk jauh2.. cube yang hari2 aku smackdown..pastu sayg nk tak nak je kan.. aku rempuh rumah dye agaknya.. pagi2 aku dah kene goda dengan suara manja beliau.. alahai syahdunya... luluh pancaindera.. 
nyahh.. mimpi apela kau nyah tepon aku kan.. nak balik sekolah rupanya.. >.< .. meleret2 la aku dari atas katil turun ke bawah.. masuk bawah bawah katil.. pastu keluar naik balik duk peluk bantal.. gigit bantal..
(normal la tu kan?)
punyela gembira.. tapi suara bangun tidur aku??? alaa..lantak.. yang penting aku cakap ngn dye..kau ade? HAR HAR.. suara garau bangun tido..hilang market aku kat dye.. tapi,ade aku kesah?? aku pun bukan reti nak senonoh..yang penting.. suara dye.. alomakk.. giler aku..
dah gembira tu..aku nak pergi mandi.. hik3.. nak menggedik lah kan.. hahah.. letak telefon dah.. bangun tarik towel.. muke mamai cam tapir berak .. aku tekan suis lampu..
dan aku
ENTER 
kamar mandi yang tesergam indah di hadapan mata..
tidak ku sadar sabun di hadapan mata~ 
GEDEBUUKK.. ouchh!! 
pinggang nyah patah mak!!
T________________T
menangis dalam kesyahduan~ tapi sentiasa cantik kerana nyah perlu sentiasa cantik walaupun jatuh dalam keadaan memalukan..nyah tahu nyah tak lawo.. tapi nyah cute.. auuww.. pinggang maseh sakit.. tapi nyah masih boleh blog~ sebab nyah nak memuaskan nafsu kuda pembaca nyah yang suke kutuk blog nyah ni haa.. time kasih bace..
sekian aje cite..nyah nak pergi keje kawin ni.. nak makan.. esok2 nyah nak kawin~ 
toodleess~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...