Followers

SAYANGNYAHH



tolong 'click' play itu kalau anda sayang saya


Tubuhku menggeletar… Di hati rasa berdebar
Apabila kau muncul menjelma di depan mata
Aku ketandusan kata kerana lidah rasa kelu
Ku cuba tepis perasaan tapi hati menuntut
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?

Ku jatuh hati padamu…liriktube.blogspot.com
Mataku tidak lekang tak jemu-jemu memandang
Bak kata mereka ‘Yang terbaik dari ladang’
Memberikan perasaan teruja yang menggoda jiwa
Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa? (ulang)

Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa? 


aku pun tak tahu kenapa.. sangap lah kot dengar lagu ni.. okay,memang lah agak pelik especially buat najlaa kakak tercinta aku..sebab aku selalu kutuk lagu melayu .. --' tapi sebab pondan aku yang comel tu aku agak terbuka hati nak layan lagu ni..ceh --' dulu koya kit minat lagu inggeris..lagu melayu tolak tepi pandang sisi ..dapat jantung hati tu..jiwanglah aku kan.
hey.ingat senang ke nak dengar lagu melayu? aku malas sebab lagu melayu ni maksudnya teramatlah tersirat malah lebih dari tersiratnya daripada rumusan-rumusan bm yang aku nak buat tu.. malas nak layan kalau tak paham.. kih3
nyahh..lagu ni untuk kau la nyahh..nanti aku nyanyikan.. bila aku dah pandai main gitar (jangan harap)

 nyahh...
  1. sayang kau nyahh.. aku ni tak pernah kesah pun.rambut kau macam mana nyah.. aku suka ipin sebab rambut dia tu pacak-pacak nyah..aku tahu rambut kau bulat2.. takpe..aku tak paksa kau ubah penampilan kau nyahh..  
  2. nyah,aku suka kacau mu nyah.. usik mu..nak nombor ipin..sume ipin..saje nk tengok mu nyah oii.. takpela mu jeles kan..aku suka.. :D ..tapi kau tetap si jambu batu hateyku la thambi
  3. aku tak suka orang merokok nyahh.. ternyata kau bukan dalam golongan yang aku tak suka..aku sangat bernasib baik dan sangat bertuah berjumpa dengan kau nyahh.. kau tak merokok..aku sayang kau kali kedua nyah..teringat masa memula aku mintak nombor kau nyahh.. sungguh hatiku berkata "nombor 2" ..nah.. memang kau pilihan yang tepat..sayang kau nyahh..
  4. kau penggoda grammy oscar nyah.. sesungguhnya tiada lelaki lain yang mampu goda aku selain kau nyah.. kau lah nyah hot dihatiku .. aku tutup lubang kegodaan untuk lelaki lain.. trimas kepadamu tuhan.. suara beliau amat sexy..auuuww
  5. aku ni taklah tinggi mana.. 160 ke 161 cm.. cukup.. tapi aku nak nyah aku tinggi ..hishh..nyah ~aku ni memang suka tengok lelaki tinggi.. tak kisahlah badan kerempeng macam lidi..selagi dia tinggi.. memang meleret-leret mata aku tengok.. kau? heh.. 1st pandang kau memang aku dah cop kau.. sebab kau tinggi.. bukan apa,senanglah aku nak bergayut-gayut kat leher ke..tangan ke mana-mana ke .. bolehla ganti monkey bar yang sedia ada (tiada motif) .. 
  6.  kau jujur dengan aku nyahh.. aku suka kau cakap terus terang,kau suka tak suka..kau jeles ke ape..cakapla thambi.. aku terima dengan hati yang redha sebab aku tau kekurangan aku nyahh!! :') ..aku tak pernah jumpe lelaki jujur cakap kat aku macam kau.. YA ALLAH.. kahwinkanlah aku dengan dia.. aku tak nak kahwin orang lain dah..kau je nyahh :P
kesimpulannya. kau gulahati nyahh.. tak kisah macam mana.. berapa ramai adik angkat mu.. berapa juta perempuan kejar kat kau..aku perang nyahh! aku tembak mereka semua! MUAHAHAHAHA~ biar ipin datang goda aku nanti.. nyahh,kau jugak aku pilih.. sebab kau lebih nyahh dari dia.. LAP U NYAHH~

cukupla cerita pasal nyahh .. kalau nak cerita pasal dia..10 hari tak cukup.. lebih dari itu kerana aku nak berasa bangga.. peace.. yelah.. kau nyah..cite pasal kau banyak2..kembang spenda mu..koyak pulak.. mati aku nak ganti.. --'
kau sorangla paling bagus. sebab tu aku cerita pasal kau sepah2 dalam blog aku ni.. tapi,nak taruh gambar kau? nanti duluu~ rahsia tetap rahsia.. biarlah mereka fikir siapa.. aku taruh gambar kau kalau kau dah tulis kat wall aku.. :P .. janji tetap janji..hutang tetap hutang.. ingat? HAR HAR.. dah2.. macam aku sorang ade kau nyahh.. (memang aku sorang ade nyahh..korang semua ada laki.. aku ade nyah~ kau ade?)

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...