Followers

Oh..BUDAK SEKOLAH NIE

nurul aqilah menyanyi :
katakan kenapa kau buat
mlamku
sukar untuk tidur

okay.. cukup dah.. nanti semua orang tak baca blog aku sebab lentok sangat dengar aku nyanyi (poyo--')
yeahh! sokong nyahh! nyah tengah lari tu.. HAHA
weh.. tahu kah betapa penatnya aku wahai tuan-tuan dan puan-puan sekalian? tengahari tadi sukantara lah.. ternyata aku masih kuat berlari.. 400 meter dan 100 meter.. lepas catatan masa lah weyy!! HAHA.. dalam keadaan perut yang penuh dengan makanan kerana setengah jam sebelumnya aku makan dengan kuantiti yang melampau sehingga mengazabkan perut aku.. berjoget2 usus aku kerana larian aku yang kencang dan menggegarkan padang SMK SERI MAHKOTA .. lompat jauh? ofcoz.. aku juara lah kan.. hahaha..bangga ckit aku lompat paling jauh.. hihihihi~ tapi part yang paling sedih ketika lontar peluru T_________T ... aku dapat 1 markah je.. sebab pijak line.. huuuuuu... mengapa??? kejam.. tak dapat beat jijie dengan una dah.. 10 marks only T___________T
very sad.. dorang dua ekor dapat 12 markah.. sedih sedih~ tak apalah kan.. at least
F-18 HORNET!! 10 marks untuk rumah sukan.. hihihihihi ..saya bangga jadi salah seorang penyumbang terbanyak untuk rumah hornet.. ngeh3.

tak mengapa.. tunggu hari sukan.. kita lihat.. hihihi..

anyway.. tadi ? tak belajar sangat pun and sepanjang minggu ni..memang no study ..sebab no teacher,no student.. yehaaa!! semua joli.. tahu sangat dah perangai budak2 seri mahkota.. sedia maklum dengna sikap mereka bukan? tidak mengapa..
ramai cikgu busy,pelajar juga tak mahu ketinggalan nak membusykan diri mereka.. itulah inilah.. aku pun.. hahaha.. 4,5,6,7 APRIL lawan badminton.. 7,8,9 lawan volleyball.. best giler.. nasib baik 7 baru start.. kan~ alaa..biarlah clash pun sumer game tu..apa aku kisah? macam badminton aku menang.. masuk sudah.. tapi yang paling best.. BEREGU dan SINGLE.. muahahahah!!! aku dan una sahaja u18 punya wakil.. kau pernah buat kerja gila ni? tak mengapa aku buat dah~
biar apa pun..aku takkan lepaskan badminton ni.. serius.. aku dah tak peduli.. aku perlu main game ni sebab darah badminton mengalir dalam tubuh aku.. (ayat memang takleh blah)
aku dah lama tak main ,tolong jangan lunturkan semangat aku dengan semua cacian dan hinaan kalian untuk tak menyokong aku dalam badminton .. heh >.<

tak kisah.. hahahah

habis sukantara tadi.. budak2 semua lepak dalam kelas.. berPOLITIK.. jangan kau pandang KEJORA sebelah mata.. fikiran mereka menuju ke hadapan dan sentiasa di hadapan.. POLITIK juga jadi isu hangat.. kau boleh buat? barisan pembangkang kerajaan.. FARIHAN,FIKRI,SYED ASSRAF,IRENE dan AKU ------> sebgai pemberi kesimpulan.. apa yang mereka cakapkan..
cuba korang bayangkan dewan parlimen? ha..macm tu lah dorang.. sungguh hebat berkata-kata yang bengap2 bengong2 dalam kelas dan belajar penuh malas tibe2 fikirannya menjadi sangat bistari dalam politik.. tabik kau SYED.. miahahah.. kalau aku ada handycam kat tangan.. apa yang diorang cakapkan tu ..aku nak record masukkan dalam youtube.. tunjuk kat blog ni ..biar semua orang baca dan tahu bahawa mereka dan kami yang bawah umur juga mempunyai pandangan yang tiada siapa dapat sangkal.. kalau bawak masuk team bahas ni,boleh menang. hm... (berfikir)
aku bangga kelas aku macam ni..sebab mereka sangat sepakat nak berpolitik dan mereka mencadangkan aku menjadi PM ..memandangkan nyahh seperti aku ni sangat hebat memerintah kelas..apatah lagi memerintah negara.. kalau aku jadi PM?? semua orang aku tukarkan jadi nyahh.. HAHA..
bagaimana? rasa tergugat? saya rindu PAK LAH PM SAYA DAHULU...
maaf Datuk Najib.. ramai sokong saya jadi PM,tapi saya sokong PAK LAH..anda kalah dah datuk najib (kalau datuk najib baca ni,kene buang negara aku) sebelum aku lebih merapu pasal isu negara .. dan kene buang negara nanti.. baik aku tukar topik..

ini kisah SPM.. kawan2 tua aku dah ambik result dah smue... yeahh!! aku bangga dengan MUHAMMAD SHAFUAN!!!!!!! dengan result 7A dye.. dengan ini aku dan orang kampun sekalian.. dah nekad untuk masuk minang wawan untuk aku.. paham? haaha.. kahwin dengan wawan.. hmm..cerah masa depan aku.. macam2 aku boleh buat dengan DUIT-DUIT dia nanti.. memandangkan wawan berkemungkinan untuk KAYA-RAYA dengan result sehebat itu.. dan dia bakal menggegarkan UNIVERSITI yang bakal dye pergi dengan result yang best2.. jadi wawan.. aku nak cop kau jadi laki aku boleh tak? HAR HAR
aku nak pesan dekat kau wawan .ni nak nangis ni.. rindu pulak dekat kau.. yela dapat 7a kan.. mesti seronok.. nak pergi kahwin dengan minachi pun mak kau bagi kot. :D
  • SPM no more. sekarang kau dah berjaya lepas dari azab SPM,jadi sekarang masa untuk kau pilih hidup kau yang sebenar.. bila-bila je kau boleh blah dari rumah dan jayakan langkah yang seterusnya
  • jangan lupakan .aku harap kau tak pernah lupakan aku bila dah pergi tempat baru..haih sayu aku rasa ni
  • wawan cuma 1. bagilah aku peluang untuk kenal 1 wawan dalam hidup aku..tiada yang kedua dan ketiga. AKU JANJI (kalau ada,aku takkan bagi lelaki tu peluang untuk dapat layanan 1st class dari aku macam aku bagi dekat kau (aku bagi apa ?)
  • be a good boy. sekarang ni kau mohon mana2 u pun..kau akan dapat sebab kau memang sangat diperlukan untuk mengelakkan ketandusan lelaki di MALAYSIA. Jadi kekalkan sikap kau di sekolah sepertimana aku kenal kau sebagai nana.emotional hardcore.wawan dan wawan .. always smile one :)
  • jangan serahkan bulu mata dan mata kau kepada orang lain . aku dah cop menatang tu dari awal aku kenal kau..aku mintak kau tak pernah bagi and selalu lari kalau aku nak tarik kan? tak pe..yang penting aku dah cop,jadi kau tak ada alasan untuk memberikan copyright tersebut kepada orang lain .Kalau kau langgar,aku sepuk muka kau.. sampai hati kau khianati cinta aku kan.. T________T
  • be a good shinchan of mine :) . dengan kemarketan kening kau yang amat tebal seperti shin chan ,aku tahu kenakalan kau tahap apa dan bagai mana.. jadi aku sarankan kepada mana2 wanita yang bakal mengenali wawan atau terjumpa dia di mana2 tong sampah universiti ke .. mana ke tolong jangan goda wawan aku ni ,dia adalah pewaris shin chan satu2nya . biar dia kekalkan kegatalannya sepertimana shinchan.. jangan bagi diri korang rapat atau korang akan terbakar. AWAS
  • semoga berjaya . kalau aku tak ucap pun,tak doakan pun aku tahu ramai yang sentiasa mendoakan kau.. sebab kau amat disayangi.. aku sayang kau.. tolonglah jangan sedih lagi kan :) .. tapi,kau .. kerana kau .. aku taknak jadi orang yang sombong kepada ALLAH.. dan aku sentiasa mendoakan kau.. kejayaan kau dan kehepian kau. AMIN~






Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan,
Kau suluhkan sinar petunjuk,
Di kala ku kesedihan,
kau ukirkan senyuman,
Dengan penuh sabar memujuk,

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh.


Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Di kala aku tak pasti,

Kau tampil dengan berani,
Membimbing agar lebih yakin,
Dan bila hidup penuh soalan,
Kau berikan jawapan,
Melengkap semua kekurangan...

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,


Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Tidak mungkin diri ini mampu,

Hidup tanpa doronganmu,

Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

:)

p/s : thank you

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...