Followers

AKU MIMPI IPIN !! ♥♥♥♥♥

halo salam satu malaysia.. gila aku semangat nak cite.. HAHA.. ini bukaan rekaan semata-mata bukan juga auta yang sengaja..tetapi ia satu fakta yang tak mampu aku nk tolak.. muahahhahah ..
hari semalam ..bersamaan dengan 5 MAC 2011 pada jam 2.45 pagi.. aku Nurul Aqilah anak cik din DOLLAH.. dengan ini berasa bangga dengan  muka hepinya tahap tenuk yang nak mengawan dengan kucing aku nak cita kau mimpi FARID ARIFFIN.. miahahahah!! tahukah betapa bangganya aku rasa? terharunya aku rasa? ha?? ha?? ini yang aku nak cerita ..huhuhuhu
begini......


di alam mimpi ~


aku adalah pemain bola tampar pahang~ jadi setter pulak.. hahahah --' (harap maklum ,ini mimpi aku so jangan nak pertikaikan)  dekat KELANTAN mssm berlangsung.. ecewahhh .. aku pun rasa gembira .. seperti yang korang tahu.. dekat blog aku ni ..di BAWAH sekali.. aku taruh gambar ipin ni.. hihihi.. sebab aku memang ekseted gile tengok dy.. hahahah.. (tolong selamatkan jiwa aku yang merana ni) ... 
di dalam mimpi itu,aku tengah tengok game team lain~ ^^ 
adelah satu time tu..aku dok sorang .. sebab tak ada geng kan~ konon2 aku lah the only budak melayu dalam team tu.. HAHA.. *prasan
tibe2 kan~ tibe2 kan~ haa..tibe2lah kan~ ade 2 orang budak lelaki ni~ aku dengar dorang cakap
"haa..tu la budaknye weh,peminat gile minat kau tu"
time tu aku tengah duduk pose2 ayu kunonnya~ kan~ haaa..
aku pandang.. rasa macam aku dikutuk.. tau apa aku nampak??? IPIN!! hahahah.. gila tapir muke aku macam semut kemut gila.. aku tak tahu nak buat apa.. mula lah jiwaku resah ,hati tak keruan kan.. aku tengok ipin tu tengok aku semacam lah kan~ haa..aku dah start panik..tak tau nak buat apa.. 
paling aku tak boleh blah.. aku tengok ipin maken dekat..maken dekat dan maken dekat..
pehh..aku semakin tak keruan.. jantungku berdetup detap kencang lagak seorang pelari pecut 100 meter yang berjaya mengalahkan husin dengan catatan masa sebanyak 7 saat.. fuh.. hebatlah tu kan..~ masuk world record dah..
and..then..then..
ipin duduk sebelah aku~ huhuhu T-T *saat tu aku berharap.. janganlah sesiapa kejutkan aku dari mimpi indah ni..TOLONGLAAAAAAAAA
doaku dikabulkan..bahagis betul masa tu..


sambung balik cerita~


lepas tu kan~ lepas tu kan~ haaa.. pas ipin duk sebelah aku.. aku pun rasa nak pergi peluk dy .. *gatal mereloh
aku pandangla budak comel tu kan.. lepas tu ..astaga~ dy senyum tahap manikam kalbu dekat aku.. aku tergoda~ aku tergoda terkecewa~ dari kerana senyumnyaa~ HAHA..
then ,dy ckp 
"hey, tak nak cakap dengan saya?"
pehh.. comel sunggoh le mung~ sore pun dah tahap menggode.. mengalahkan Gigolo hemsem ~ ternyata kau menawan jiwa ini~ trimas..buat hati aku macam ni.. HAHA..
"er.. hee.. hai.. emm.. hey.. huhu"
"ape no fon?"
^_____________________________________^ 
masa tu,aku sanggup redah lautan belantara akhirnya.. HAHA... parok mintak no fon dah~ mereng~ mereng~ HAHA... paling dasatt nyee.. lepas dari haritu.. MSSM kan lame kan~ aku sokmo la ngn ipin..cewahh..mcm couple.. prasan doe~ dy pun sokmo la melayan aku..ckp ngn aku.. giler.. bahagia rasa yang tak tehingga masa tu.. tapi,tibe2..aku jatuh ketika game.. masa tu tengah jump set.. *konon
aku terjatuh and langgar spiker.. terus terbangun.. habis dah mimpi indah.. bangun tu rasa nak nangis.. mengapa ia berakhir??? T_____________________________T


* * * * * * * * * * * * * * * * * 


taksub giler dengan mamat ni.. tp,aku masih mampu melawan gelodak jiwe ku~ hohohoho
ipin.. rindu betul nak tengok muke tu.. comel doe.. T-T

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...