Followers

DOPLOH NAM MAC DUA KOSONG SEBELAS

pada tarikh itu yea tuan-tuan dan puan-puan sekalian.. aku sangat letih seebab ada kem kepimpinan ketua dan penolong ketua tingkatan di KEMPVILLE BEACH RESORT KEMPADANG. Jujur dikatakan,kem itu sangat tak best.. sebab 2 hari 1 malam..(demand betol) ..dahlah tak ada aktiviti luar.. T_________T ..kejam..
apa yang bestnya kat kem tu kan.. ANAN ngn NAZRUL ..cute doe
OMG and OMK cute habis. aku suka giler goe dengan dua orang model ni.. (model lah sangat) ..Untuk sketika aku lupa IPIN dan NYAHH aku yang sayang tu yea TUAN dan PUAN. maaf nyahh..mereka terlalu cute dibandingkan dengan anda. ^^ 
Maaf ipin,nazrul sama cute dengan anda.. HAR HAR.
first aku tengok 2 orang janda hensem ni,tergugat iman wanita aku sebagai wanita hensem di kalangan wanita paling hensem sebab merek telah mecairkan iman aku.. sabar jela kan~ seketika itu juga aku lupa aku berada dalam KEM KEPIMPINAN KETUA dan PENOLONG sebaliknya KEM MENGGODA BUDAK CUTE . eh.. cute sangat ke? memang cute.. aku sepak muka kau kalau kau kata mereka tak cute (SERIUS)
i know its sound crazy (cewahh..speaking london doe aku) tapi,aku tak dapat menafikan kebenaran bahwa mereka sangat cute.  dunia ini sangat tak adil ..ade ke bagi aku empat lelaki untuk goda iman aku kan.. kenapa?? sekarang aku dah berkecamuk.. nyahh.. susahnya hidup nyahh~ 
tak mengapa.. aku rasa mereka dah curi hati aku..terima kasih anan dan nazrul.. hahaha


p/s : post sangat pendek sebab aku rasa tak ada mnde sangat yang menarik :P (manusia tak tahu menghargai betul)

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...