Followers

MENGAPA PADA KENAPA

Kawan-kawan.. Di sini aku mengambil kesempatan untuk memberi ucapan panjang lebar sepanjang 5 helai kertas kajang bersaiz A4 . memandangkan cikgu hasimah aku tidak akan menanda karangan aku yang sepanjang ini apatah lagi karangan yang berkaitan dengan perasaan yang tidak puas hati,maka setelah sebulat suara dengan orang2 kampung pisang. Aku tekad untuk menulis dan meluahkan di sini dengan penuh perasaan dan menaip dengan penuh kasih sayang ^^.. 
aku tengah rindu kau ni beruk.. ngapela awak ni tak paham2? tampor laju2 kang.. tak tahu kenapa aku terima kau kan,agak2 aku rasa aku tak yakin dengan kau,aku boleh je tolak.. tapi aku terima.. sebab ape? sebab name kau same dengan ipin aku yang cute tu? HAR HAR.. lantak~ di sini aku memblaclistkan kenapa aku terima kau sedangkan ramai yang cakap kau tu playboy tahap tapir.. tak apa ,tengok je kan..


#1-sebab muke kau tu memang cute

  • aku tau aku ni tak cute mane,tapi aku pun nak juga yang cute2.. kot nanti kalau kawen dengan kau ,aku nak anak2 aku bederet muke cute2.. haa.. nanti msti orang cakapkan.. anak cute,mak ayah msti cute.. haa.. tu aku nk dengar tu.."mak" tu yang pntg kan .. bapak takpe,mase tu kalau aku kahwin dah ngn kau,aku sorok kau dalam rumah,aku haramkan kau jejak tanah merah ke,tar ke ape ke selama 40 hari slepas kawen tu... sebab aku tahu msty kau jadi rebutan ramai,sekarang ni pun rebutan ramai..nak pulak muke dah besor 18-24 tu..memang tiptop..jadi,aku rembat kau apa2hal kan...
  • sekarang lelaki cute dah pupus sebab sumenye dah jadi pondan.. aku harap kau tak tergolong dalam golongan tersebut memandangkan pertama kali aku call kau aku dengar suara kau macam perempuan.. jadi tolong jangan buat perkara tak senonoh kalau nak kahwin dengan aku nanti
#2-aku mereng kau mereng

  • taula kalau aku dah call kau ke ape kan.. aku memang mereng dan suke merapu-rapu mnde pelik..tapi yang buat aku tak boleh blah tu,aku dengar kau gelak kan..aku agaklah cair kan.. hati yang agak keras macam batu betangkup tu tetibe cair sebab kau gelak je..aku merapu lah panggil kau sayang.. menatang sume..aku menganjng kau mcm budak kecik,suare mcm puan ke,beruk ke.. pun kau gelak je.. tak marah? kesabaran yang kuat *nanti dah kawen,aku lempang pun konfem dy snyum (agak2 nak mengamok bolehlah cari dye)
#3-kau janji nak sehidup semati

  • sebenarnya aku buat sedap je kan.. HAR HAR.. takdepun nak mati tu.. aku mati,kau cari lagi hok come lagi.. haha.. tau doh laki.. spesis mane lagi yang setia? kalau kau mati,aku pegi kawin ipin terus..kau tak sempat hembus nafas terkahir tu,aku dah gi ajak ipin kawin kat thailand..agak-agak dye tak nak aku pakse jugak smpi nak..kalau kau kata kau nak setia kan..aku tak tahu laa.. entah nak percaya sape? baik percaya diri aku sendiri,ade faedah kan. tak pun aku percaya pada ipin.. hahaha.. ni kalau kak dinie bace dye akan kate "balik-balik ipin,agak engko ni tak ada orang lain dah?"
aku nak buat macam mana,hati aku sudah terpaut pada ipin..kang aku taruh gambar ipin besepah-sepah dekat blog ni orang meluat..cukuplah satu tu kan..aku pun dah tak tahu nak buat macam mana.. aku mintak lah dekat kau kan no ipin..kau tak nak bagi.. aku tak tahu macam mana lagi.. T_______T.. jiwe tersikse rindu ipin.. ipin ni bukan watak upin ipin dan pengembaraan kawan2 tu..ni ipin main bola tampar..kalao dye tampar muke au..aku rase pekak bedesing..seploh bulan tak dengar pape..siap kau.. haa.. HAHA


tapi..kalau nk listkan semua wahai capital F..aku memang tak larat.. aku ada banyak kerja sekolah yang tak siap sampai sudah.. nantila aku rasa free,aku akan menaip dengan penuh perasaan dan panjang lebar~ skian~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...