Followers

BERAKHIR SUDAH

18 APRIL 2011
HAPPY BIRTHDAY TO YOU :)!!!


hey..tamaat sudah semuanya..masa untuk serius ye a kawan-kawan.. no more games after this..only study study and study...dah confirm-confirm study sampai mati.. habisla aku lepas ni..
hari ini aku online dari tengahari sampai petang ni..kejap lagi..meletop laptop bapak aku ni.. 24 hours charge.. memang best..tunggu masa,bapak aku sorok semua komputer,laptop dengan modem..jangan harap aku bukak fb dah pastu.. pergi sekolah buat muka nerd pakai cermin mata tebal-tebal.. duduk fokus dalam kelas beriya macam nak dapatkan sejuta ringgit ni..
tapi....
jangan harapla semua tu akan terjadi.. muahahahha!
aku ni tak lah sebagus nk buat macam tu..kirim salam banyak2..
sepanjang minggu ni aku dah start demam... disebabkan terlalu banyak aktiviti tanpa henti dan selepas ni sukan sekolah pulak..huhuhu..
percaya jangan tak percaya aku masuk lompat tinggi la.. ngeh3.. terkejut tak? terkejut tak? tak payah buat-buat terkejut.. aku tau korang tipu,tapi takpelah, supaya aku tak terasa ..hehe... terkejut lahh bebanyak.. HAHA..
lepas sukan~
GAMBANG WATERPARK..
yeah!! love it...
aku nak hayati tahun-tahun akhir ni puas-puas..lepas SPM ni baru betul merdeka! pada budak-budak yang tak sampai hajat nak SPM tu,bawaklah bersabar ye? >.< calon-calon PMR tu,tak payahlah kekwat sangat HUHAHUHA sane sini abes paper akhir korang.. tak ada maknanya..itu semua sekadar mainan dunia semata-mata,sementara untuk korang.. jangan bangga sangat.
Lepas PMR tu kau ingat
  • next year kau akan hadap cikgu yang sama,bebelan yang same tapi lebih dasat dan padu dan akan mebuatkan kalian mimpi ngeri sepanjang hari
  • kau akan berdiiri dekat perhimpunan setiap hari isnin . berkawad setiap hari rabu dan membaca yassin pada hari jumaat.. jangan ponteng ye adek2.. cikgu haris marah~
  • kau akan menyanyi lagu yang sama setiap pagi..lagu negara malaysia,lagu sekolah ,lagu pahang,akan mendengar celoteh cikgu di pagi hari,bebelan tanpa henti setiap hari
  • pakai lah baju sekolah putih,kain biru tua tudung putih.. kain biru ,baju biru tudung biru untuk pengawas yang berkaliber dan serbe hijau untuk koperator sekolah dn tudung dan tie biru tua untuk ketua dan penolong sekalian.. SELAMAT MENJALANKAN TUGAS ye adik-adik
  • kau gunalah buku yang terpampang sebesar gambar SMK SERI MAHKOTA kat depan buku tu.. 
jadi..jangan nak merdeka sangat.. huh.. aku pulak..saat korang bersemangat utk tahun baru,aku akan tidur dan membesarkan badan aku sepuas hati.. tidur sebanyak mungkin smpai dah tak mampu..aku takkan guna dah buku tu,aku cari buku baru.yang cantik2 ,cute ade bunge2 teddy bear..peehh..lawo2~
aku akan pakai baju lawo-lawo,yang gramd2 yang tak boleh aku pakai kat sekolah
aku penuhkan tangan aku dengna macam-2 perhiasan yang sekolah haramkan pakai~
jadi kau? merdeka kah? TIDAK~
aku akan merdeka.. tak lama lagi.. muahahahhahah~
tapi,aku perlu study dan belajar sampai mati..smpai tamat SPM ni nanti..
just wait and see
aku nak berlagak jap ni.. aku rasa aku pandai..--' ceh,kononnya.. lantak~ 


memang seronok mengkucarkan blog aku sendiri~nak enjoy dan nikmati tahun akhir ni,lepas ni nak jadi pelajara universiti HARVARD.. (prasantan).. minggu ni aku busy ..so no story til aku betul2 stabil dalam study.. okay :)..
doakan aku. yea yea~ amin~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...