Followers

REKOD SUDAH PECAH

aku tahu,aku memang setter yang paling baik,mereka kata setter BRAZIL .. heh,aku memang star dan kalau aku spike pun 3 meter,tiada sape boleh petik..servis aku pun paling nyoi..bola lalat,sape dapat petik firstball cantik,aku bagi RM50..kau boleh? aku tau tak.. dan kau tau tak? aku ni memang sedang tipu kau.. 
MUAHAHAHAHAH!! tak mungkin aku sestar itu,kalau aku star macam tu ,takkan aku terkandas di MRSM ni (MAKTAB RENDAH SERI MAHKOTA) ..baik aku pegi sekolah sukan.. main untuk MALAYSIA,tak pun BRAZIL..macam eda kate..wakakakaka~

harini dalam sejarah
team VOLLEY SMKSM PEREMPUAN DAH PECAHKAN REKOD SEKIAN LAMA,MEMBUKA MATA SEMUA ORANG..team melayu pun boleh menang.. 
aku sangat bangga dengan seluruh team aku..samada mereka pemain utama ataupun tak,aku sangat bangga kerana mempunyai mereka dan bekerjasama sebagai satu kumpulan..
menyanyi ,menari sebelum game hilangkan gemuruh.. :) 
aku bangga dengan mereka semua.. aku bangga dengan team aku.. pada aku mereka adalah yang terhebat kerana perform dengan main walaupun muka masing2 dah macam negro.. dah boleh samakan dengan besi karat.. rentung baik punya..

semoga kita akan buat yang lebih baik untuk daerah nanti..okay ! :) 
GUDLUCK , CHAIYO AND GANBATTEH~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...