Followers

BUKAN KU TAK SUDI..............

wazzzupp..wazzuuppp....
heh... pejam celik pejam celik.. dah bulan 4 rupanya.. hari ini pergi mssn laa.. mssn PAHANG.. under 18... akhirnya impian nak jadi 1st setter sudah terkubur layu... panggillah semua setter main,dan jangan bagi peluang pada aku.. tak mengapa..aku tak kisah dah.. yang penting aku dah JOHAN kan sekolah aku.. SEKOLAH MENENGAH SERI MAHKOTA, dan aku nak semua orang pandang dan tengok bahawa MELAYU pun boleh.. jadi jangan pandang kami sebelah mata dan tak ada mata. pergi sebagai reserved atau main six belakang cerita,yang penting semua main sebagai satu team.. jangan pergi sebagai CINA dan CINA dan MELAYU dan MELAYU.. aku benci.. 
kadang-kadang aku marah dengan sikap budak-budak VICKY tu semua.. bajet good good je.. apatah lagi si Ah Jia.. si kidal mereng tu.. sungguh aku benci,aku pun kidal,tak kecoh ..boleh main 2 2 tangan jugak,tak payah nak seleng sangat.. kau tak star mana pun,kalau bola tinggi rendah habes semua kau pukul,apa yang kau main? tak payah,elok duduk main reserved lagi bagus.. main dengan emosi,fikir individu dan rasa hebat ,tolongbuang jauh jauh sebab kau tak hebat mana. nenek aku SPIKE bola lagi lawa..
aku bukan tak boleh nak setting elok2,tapi dengan korang yang memikirkan perkauman,aku memang tak boleh main,dalam masa berapa hari training kau buat hal kau,taknak cari chemistry untuk geng dengan orang lain..kau pandang rendah pada team melayu aku.. WEY! jiji dan una lebih bagus dari kau.. takpayah nak gong sangat special kau tu main tangna kidal.. HUSNA SARAWAK tu,lagi best dari kau.. tinggi dan tak sombong ..kau? pendek dan berlagak.. serve tak laju mana pun,koya bagus.. mengada-ngada dan manja..sikit-sikit nangis..lagi sedap aku main dengan YEN TING,SELINE,MENG HUI, dan lain-lain.. mereka lagi hebat dan ada function lepak dengan mereka selain kau.. walaupun lebih tinggi dari aku,dan lebih hebat dari aku,mereka tau respek dan teamwork.. WEE YAN pun sangat bagus daripada kau.. jadi,tak payah nak koya sangat...hanya kerana kau kidal ,tak bermakna kau special.. INGAT TU!! eda lagi terbaik dari ladang kutu..
bukan aku tak sudi nak bermain dengan kau,tapi kau terlalu berlagak dan tunjuk bagus,maka aku tak boleh terima. :P

baiklah..
tolong turunkan aku ke perenggan baru sebelum kutukan aku lebih padu

habis bulan 4,habisla masa bermain-main dan ayuh kita fokus pada game.. eh.. silap.. pada pelajaran.. HARUSLAHH!! SPM tinggal berapa hari lagi? cube kau kire kat countdown tu..penat akuletak,kalau kau tak tengok.. :P ....... dan aku masih bermain-main.. PLBS BM tak habis lagi,confem cikgu SHIMA pangkah muka aku .. sidang redaksi ,aku tak dapat lagi karya-karya tu semua..mana aku nak cilok? kang semua karya letak nama aku jela.. GLAM sikit.. WAKAKAKKA!!

 haih,semalam,wawan call gayut-gayut sampailah dahan patah aku pun jatuh tergolek bawah katil sebab wawan cuba buat suara cute.. okay wan,muka kaulah paling cute dan menawan ..so ? amiklah gelaran miss hot tu.. aku taknak pon.. apalaha sangat.. :P
dia membebel dan bebel dan bebel.. bila nak study,belajar belajar belajar..kenapa aku banyak subjek yang gagal.. HEH.. heeeiiisshhh.. tension nyahh ngn si cun ni.. dasar perempuan tak guna,membebel mengalahkan mak aku.. kan dah sain surat ,time SPM aku pi amik otak kau.. apa nak kecoh sangat? HAR HAR.. rilek sudaa..
act,aku study la wawan sayang.. aku study,cuma tak masuk kat otak je.. mana tak nye,study training,training study.. tension nyahh.. nyahh rase ,time digging bola tu nak bawak buku sejarah dan baca.. baru betul budak pandai.. kan kan? 
baru wawan puji.. tak gitu wawan? 
bukan aku taknak studi.. tapi,hati aku belum sudi.. KAH3!!

dan wawan.. aku tahu,makin lama,makin jauh kau dari aku.. haro-hari orang req kau kt fb..makin hot lak kau ye nyahh,jual muka lagi..aku pang kang... pang kang.. dahlah letak muka cute cute.. saja nak jal muka la tu kan? ingat kau hot sangat? nanti,aku bagi kau telan asid,lari makwe-makwe sekalian.. :P 
pasni,mu nak gi matrik dah,jauh tuh tinggalkan aku.. (ceh,matrik gambang je)
takpe.. aku baru je habis conteng wall kau seperti yang aku janjiikan malam tadi.. kan kan.. baru indah dunia ni..cerah je rase ..serta merta kawan fb kau add aku tau tak? hahahahah.. dah terang lagi berlampu ,memang kau ramai pemint..jadi tak payah nak sangkal sangatlah.. aku pang kang,jadi dengan ini secara rasminya aku mengundur diri dan bertekad dan beriltizam mencari nyahh baru yang lebih fresh dan maju..
nyah tersebut haruslah
  • tidak membebel kepadaku agar membaca buku
  • tidak paksa aku agar baca buku
  • tidak menyuruh aku hari-hari cari nota,pen dan buku kerana dia sudah mula untuk jadi cikgu
  • tidak cuba-cuba menggantikan tempat mak aku untuk membuat aku baca buku
  • tidak menggoda aku dengan suara-suara cute dan manja supaya aku tergoda terus baca buku
  • tidak meletakkan warna pink sebagai warna utama dan moto utama dan prinsip utama dan segala yang utama dalam hidupnya ,hidupku 
muktamad,sebarang konspirasi dan rasa tak puas hati,sila balik rumah dan cungkil taik gigi kerana sesungguhnya aku tak peduli,kau tau itu?
maaf wan,tapi aku rasa kau dah tak layak untuk terus berada disamping aku..maka kau aku singkirkan.. selamat tinggal...

jadi

kau fikir aku akan buat macam tu ke WAWAN?????????? ha wawan?????????? kau fikir aku akan buat camtu?
ternyata kau salah..kerana aku takkan mampu kejam pada diri kau dan aku.. sayang kau..
kau jadilah bgaimana,kau pink,kau jambu dan kau mak nyahh,dan juga kau nenek,aku tak kesah..kerana OLAY kata..
KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA
kih3..
jadi,lupakanlah semuanya.. akutak mungkin akan lakukan perkara seperti yang ku sebut di atas. SUMPAH
u is the only WAWAN in my life

oh..okay ,hentikan.. ku tunggu dudamu wawan.. lebiu

nyahh aku dah nak tua.. jadi,aku harus berebut dan bersaing dengan peminat peminat beliau yang amat ramai untuk menjadi wisher terulung di kalangan adik-adik angkatnya.. aku tau kau hot star nyahh,tak payah nak buat muka cute dan buat suara auww kau bila aku call,silap haribulan kepala kau kat bawah,kaki kau kat atas.. jangan cabar,aku buat. MUKTAMAD . kau tunggu SUKMA PAHANG aku buat kau macam tu.. kau main untuk GANU kan.. nanti..nanti.. takpe,kite tengok ye nyahh
jadi aku rasa,dan aku terfikir,kau tunggu aku wish ke tak nyahh? kau ni meragukan tau tak? dengan gaya kau yang jual mahal hari-hari tu.. aku rasa nak pang pang je muka kau tu .. tapi tak mengapa.. 
aku tunggu saat menjadi pengucap selamat hari tua kepada engkau... yea..yea..
hari isnin 18 april.. 2 bulan dah.. cintop mu nyahh panjang..nyahh galah..
auww.. <3..
hahahahha

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...