Followers

SUSAH HATI

taknak cakap apa-apa.  i just miss you babe. i don't know how to contact you. i just miss you (hekeleh,baru 2 hari tak text) tapi,i got no fon . nak text dia susah,aku tak tahu. aku rindu. but,sometimes .. if aku online facebook ni, aku confirm akan jumpa gambar FARID ARIFFIN. very sucks! bukan ipin yang sucks tapi aku. aku rasa berbelah bagi tengok mamat tu. tak handsome or kachak luar dan dalam mana pun tapi............. aku tak tahu kenapa aku still nak tengok muka dia. aku jumpa gambar dia masa form 3 dalam album kawan-kawan dia. OH HELL . very the poyoesss . but,still ada something yang buat aku tetap tertarik dengan beliau. YES . mata dia. aku betul-betul suka tengok mata dia.. bulat kE? tak.. just nice. still nak tengok jugak! aku nak jugak tengok dia ! JIJIE ! KAK DINIE.. ! tolonglah macam mana .. aku tetap jugak fikirkan dia. 
damn! mental fikirkan dia~ aku susah hati ni
if nyahh tau, aku akan dimarah dan dimerajukkan beliau lagi ..
aku dahlah tak pandai pujuk orang. memang failed! basakk aku camni.. hati berbelah bagi semenjak dua menjak tiga menjak ni. sometimes,text dengan nyahh pun boleh fikirkan mamat tu. kenapa ha?susah nya jadi NURUL AQILAH !!!!!!!! jadi,siapa aku harus jadi? ishh.. mentalnya !!!!
i just think about ipin. he don't even know that i keep think about him,he don't even know who i am! what a pity me T________ T ..
selalu aku fikir,aku akan jumpa dia lagi,tapi benarkah? benarkah semua ini? OMG .. peritnya hati aku.. sabar~ sabar~ aku susah hati sebab aku terlalu ingat dekat farid ariffin............... T________T

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...