Followers

KAU TAU

eh.. kau tau aku rindu? kau tau? kau tak tau..aku tak tau nak cakap macam mana..aku rindu kau..tapi,kalau aku ckp kuat2 macam mana pun..kau takkan dengar yang aku cakap..ce cakap..aku dapat apa kalau aku rindu kau?
"AKU RINDU KAU NYAHH!!"
aku tau ,umur kau semakin meningkat..dan tak lama juga..hari tua kau akan menjemput..selamat la yea
tak tahu kenapa aku rindu kau..dahlah aku tengok macam-macam budak muka dan rambutnye cam kau.
jangan sampai aku buat tarian poco-poco dekat rumah aku ni kerana rindukan kau nyahh.. aku bukannya apa,aku tau tarian tu dah diharamkan..tp,poco2 ni style aku yang baru~ campur zapin,breakdance *konon* dan kita namakan joget lambak..
jadi,aku tak tahu pada siapa aku nak cakap dan cerita perasaan aku yang rindu dendam pada kau..nak2 baru je terlepas (tertengok) gambar kau yang latest.. kenapa makin smart kau ni ha?? kau saja je kan nak jual muka kau..pahal ha.. aku tau muka aku dah hudoh dah skunk ni,betepek-tepek panau sane sini~ smpai camtu skali kau buat aku kan..eksyen profile pic kau paling kacak kan nyahh..
disebabkan aku geram dengan kau nyahh,aku taruh gambar aku dengan kembar ipin si nazrul tu..sebab aku saje je nak tunjuk,jangan kau sorang je boleh hot tau
kalau aku tau kau ni makin hensem TAKKAN aku nak kau
kalau aku tau kau ni makin kurang nyahh TAKKAN aku gilekan kau
kalau aku tau kau ni makin gagoh perkase TAKKAN aku tengok kau untuk kali pertama
kalau aku tau kau ni makin hebat TAKKAN aku terima kau

sebab

aku taknak berebut dengan orang kerana KAU
aku taknak ada pesaing untuk dapatkan KAU
aku tak suke buat perkara yang tak logik kerana KAU
aku tak suka fikir tentang kau kerana KAU

AKU..

PUNYA..

BATIN..

TERSIKSA..

sebab


KAU

tolongla faham nyahh!! aku rindu dekat kau..
kulit muka aku memang burn habis,macam bontot kuali dah. tak percaye?


lihatlah dunia!!!!!!!!! 
kalao tak cukup mata tengok gambar belah kiri,gambar belah kanan ada

burn sudah muka aku kerana fighting volleyball untuk menang.. dan training yang mengalahkan player negeri punya training..terbaik dari ladang kutu..jauh benar bezanya..nampak sangat macam minaci aku ni..dah boleh menggondol anugerah wanita negro baru..
*ABPH,sila wujudkan anugerah ini tahun depan yea*

aku confem ,nyahh aku lari kalau tengok muka aku yang burn ni..main volley di bawah sinaran mentari yang sangat terik sehingga aku rasa.aku tak jumpa muka aku di mana..
kulit ni rasa tegang semacam..
bibir aku pun..(peewiitt..no lipstick)..merah menyala

korang tau tak main di bawah sinaran mentari yang sangat terik dan tanpa udara di alam semulajadi yang memberikan angin kepada kami yang sedang lawan di dalam court..membuatkan aku jadi sangap nak mandi time game..kalau dapat air time game tu,memang lah..semua orang aku simbah ..aku paksa mereka buat tarian mengghairahkan nafsu aku supaya aku seronok ..mnde ni bukan senang nak buat..
pengetua sekolah janji..esok final,kitorang johan GAMBANG WATERPARK dalam tangan~ 
asyik~ asyik~ asyik~


game pompuan tadi,memang mental budak2 ni..aku rase nak tembak2 bontot seko-seko..muke ketat macam kene game..nak2 mek..brape banyak mistake dye buat..spike bola out..nenek dye~ nak je,aku cium2 minah tu..main pelik2 je..last point lak tu..kene main deuce..alhamdulillah kitorang menang..lompat2 macam katak.. punyalah seronok..
budak lelaki punya game pun camtu..cam final lak,memang fight gila khinzir (mak aku tak bagi cakap b**i) sebab lawan dengan panglima perang kot..budak2 seri mahkota yang main nyoi je..tapi,siapa sangka..bola budak2 player pahang yang tinggi cam pokok kelapa sume dorang petik macam makan buah ciku.. heh.. aku pun terlompat-lompat banggalah untuk depa sume..sampai aku dengna ewan hilang dah suara..menyokong menjerit macam kera dapat susu..kau tau camne rupa kera dapat susu? macam tu la..fikirkan dan selamat beramal
team laki dengan perempuan masuk final.

SERI MAHKOTA vs SEMAMBU  (P)
SERI MAHKOTA vs SAINT THOMAS (L)

kitorang nak johan sebab kitorang tau waterpark tu tunggu kitorang sume.. ^^ 
kalau tak ada team psiko dak2 panglima perang tu,aku rasa ..kepala budak-budak tu sume kene tembak..tapi,aku memang terkejut giler khinzir lah tengok bebudak ni petik bola spike dengan kelajuan 320km/h oleh chun keat..kalau aku yang main dalam tu,aku rasa basah court tu..basah bukan sebab kencing ,sebab peluh..punyela takut dengan bola chun keat..tapi,tabik spring pada akmal sebab sume bola dia petik..bagus betul budak tu..tak tahu dia makan apa sebelum game..tapi,aku rase berkat dia kerja kat restoran tu setiap hari.hari-hari kene paksa cuci pinggan ,dye buat wristwork kat situ..ahahaha.. *tibe2


letihnya badan,dahla aku main setter..mata aku merah2..panau2 dah muka..lame nak tunggu panau baik..aiyo..guane ni~ muke aku macam tapir je aku rase..tapi,lantaklah~ asal aku main sebaik mungkin~
doakan aku dan seluruh team SMK SERI MAHKOTA menang..amin~


AKU NAK NYAHH AKU T________T

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...