Followers

JUSTIN BIEBER

kau tau tak siapa lelaki di atas? tolong click play itu.. baru korang tau siapa beliau.. 
heh.. aku malas la nak cakap banyak-banyak.. kalau tak si bibir ni kembang semangkuk kalau baca apa yang aku tulis pasal dia (kalau dia pandai baca bahasa melayu)
aku rasa kecewa benar tak menghadiri konsert beliau.. aku tanya dia kenapa?
kau tau dia kata apa?
"sorry babe,i forgot to list u in vvvvvvip name,next time yah babe..see ya.. love you"
oh..wth? kau berani buat aku cam tu kan tin bibir? aku punyalah reserve tempat untuk kau,kemas bilik aku selawa mungkin untuk menjemput kau bertandang ke rumah,ternyata kau lebih memilih KL dari aku kan?
dan...........
aku TAK SANGKA!


kau sanggup memanggil gadis itu ke pentas dan bagi bunga plak tu? aku ni? jangan katakan bunga,batu pun tak pernah kau beri .. --'
aku sungguh kecewa bir~ kau menduakan cinta kita.. sampainya hatimu~


kecewa benar aku rasakan..kalau dah dapat pakwe orang hot ni,memang lah aku rasa nak telan2 je..
ternyata kau lupa dengan janji manismu dulu kan JB?
kau kata tak akan lupakan aku bila dah popular..
tapi sekarang? kau malah tinggalkan aku sendiri dan pergi menjauh..sampaikan kau buat concert kat sini pun,tak listkan aku dalam senarai VVVIP????? oh. aku benar-benar sentap dengan sikapmu
ni..peminat kau bagi dekat aku.. saja nak buat aku jeles.. aku tau kau dah hot la wey.. 
JANGAN LUPA DAKU!

berapa kali aku pesan dekat kau..gunting rambut kau tu sebelum aku yang gunting.serabot tau tak? menyampah nyahh tengok.. bukan ape,rambot aku tak panjang gitu,rambut mu plak lebih dari aku..lawan tokey nampak? makan buku lima kang~

kau bermesraan dengan selena anak cik gomez ni? apekedehal?? aku tak mesra-mesra dengan orang lain malah setia menantimu..tapi kau? boleh peluk beliau lagi~ T_________T aku pun tak pernah kau peluk.. jangan katakan peluk,pandang sebelah mata je.. memang lah kau ni.. tergamak melupai aku ..
kau lupa siapa kau ..
siapa aku yang banyk sokong kau selama ni
saat kau menangis.. aku menanti dan menyokongmu dengan tabah..
sampaikan masa kau kene baling dengan penyapu dulu pun,aku jugak yang protect kau sebelum badan kau luka-luka..sudahnya aku masuk sepital kerana kau.. 
tapi..aku terharu kau jaga aku.. kan kan? T______T
tinggal kenangan semua itu
aku paling benci kau buat macam ni..melemahkan iman wanita kau tau???

aku dah pesan jangan senyum macam ni setiap kali paparazzi mai amek gambar hang.. tapi,hang degil jugak! aku benci bila kau tak dengar kata! tau tak!

ni lah kau dahulu..aku suka..tp,sekarang kau simpan rambut panjang cam beruk.. cehh.. meluat tengok.. eh pleeeaaseee! apela sangat SONY BMG tu? mereka tak berterima kasih pada aku sebab dah bawak kau ke bidang nyanyian


 
dulu mana kau pandai nak pose macam ni weh.. sekarang.. semuanya berubah~







JADI

SELAMAT TINGGAL
semoga cinta kita bersatu kembali.. dan aku harap aku akan bertemu dengan kau sekali.. sekali je.. tolongla..kemaruk ke justin bieber..
kerana dia aku buat semua cerita palsu ni nak naikkan publisiti .. HAHA..
pedulik apa dengan semua tu.. aku gembira.. yeah!


mereka panggil aku gadis berutall.. tp,dalam hati ini ada taman..ku cinta JB.. JUSTIN BIEBER dan JOHOR BAHRU ..kenapa ? JB yang tu hensem.. JB yang lagi satu heheheheh~ aku saja yang tau .. hahahah...kau janganlah buang aku dari fanclub kau JB..aku mohon. HAHA. :P .. aku sayang kau sesangat tau.. HAR HAR.. kerana bibir kau yang seksi macam coli makcik tiri jiran aku yang ber-cup C itu..sesuailah JUSTIN BIEBER untuk kau.. 

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...