Followers

SAYA MAHU CERITA BANYAK-BANYAK

saya bukan nak kata apa.. pada saya ,awak sangat baik dan sangat caring.. saya hargai awak dalam hidup saya,bukan saya tak peduli awak,bukan tak ambil kira perasaan awak . tapi, saya dah tak mahu perkara yang sama terus berulang dalam hidup saya. saya tak mahu kehilangan dalam pengharapan.
saya sayang awak. tapi ,tak sayang sangat T__T . tolong jangan kata saya mainkan perasaan awak,saya tak .
masa ni, saya tak mahu awak begitu menaruh harapan tinggi . tak mungkin awak akan terus dengan saya kan? kita tak tahu jodoh hidup ni macam mana,kita mungkin mampu merancang,tapi kalau tuhan tak izinkan,apa yang saya boleh buat? dan apa yang mampu awak buat?
mungkin,dan mungkin ada peluang walupun 10% . tapi tak semestinya dapat pertemukan awak dan saya. saya tak rasa awak akan terima saya kalau awak tengok saya


hishh.. melelh pulak hingus aku ni..
makin banyak saya nya,makin banyaklah sayap2 bulu hidungku keguguran~


aku tak tahu kenapa,sekarang ni,aku asyik fikir pasal nak breaking up ^^
tak tahu kenapa,mungkin aku rasa terikat. macam mana aku nak lari? aku tak rasa aku bebas dengan semua ni,aku taknak tipu dan tak mahu ditipu. tapi,aku tak rasa dia sendiri jujur dengan aku,aku tak rasa dia sendiri dapat elak untuk tak texting dengan any girl. he just a human being and so am i. like MILEY song - nobody perfect .


eh, di sini aku mahu semakkan sedikit pendapat yea.
kepada kawan-kawan facebook di luar sana ~


YES. memang facebook tu,kau sendiri biikin akaunnya BUT dengan attitude yang macam budal-budak tu.please go away from my homepage . kejap tu kang, aku jumpalah status kau maki hamun macam nak mati kat orang tu,tapi orang tu rilek je. kejap tu,orang tu balas pulak maki kau pulak kat status beliau. kejap tu pulak beratus lahh orang komen dan like statusnya. NAK JADI BATU API SANGAT ,biasalah tengok orang gaduh dekat fb,pakat-pakat like belaka. 
try to be more grown up, tak perlu lah jadi budak-budak pakat update status sana sini gila babi ,last2 kena maki dengan orang lain,kau panas. kan susah tu?
facebook is a social networking which is, u find new friend,make up new friends and so on,nak buat bisnes ke apa.. ada ke kau jumpa facebook tu,sebelum kau log in tu , facebook tulis FACEBOOK IS TEMPAT MEMAKI HAMUN DAN TULIS AYAT KEJI-2 UNTUK BERGADUH DENGAN KAWAN-KAWAN BARU DAN LAMA DAN BARU JE JADI KAWAN BAIK. FACEBOOK JUGA MENGALUKAN KEPADA MEREKA YANG SUKA BERGADUH .
itu facebook,nenek kau yang bikin. serabut kepala pulak aku tengok --' , LEPAS ni,aku nak buat macam ni,sapa dok buat status pelik2 gaduh sana sini,memang aku remove. homepage aku rosak satu hal,tambhakan dosa aku kutuk korang dah satu lagi hal. buat naya aku jela bebudak ni semua.
ni satu lagi,yang letak gambar pelik-pelik tu,kartun la,gambar orang la apa la. kan menyusahkan aku nak approve? bukan nak kata aku hot ke apa,aku pun tengok orang jugak nak buat kawan,kalau dah status kau aku tengok cam hampeh,dengan DP kau yang menyakitkan hati,aku nak approve pun jadi sakit hati, tak komputer ni aku baling,dengan aku aku sekali aku baling masuk TASIK CHINI ke SUNGAI MATI ke. apalah. pastu,aku ignore request kau,kau sent pulak mesej kat facebook aku macam sotong,katalah aku ni macam-macam . WTH? kalau kau tau fikir,kau takkan lah buat perangai budak-2 macam tu. taknak kata apa,aku diam aja.


cukup-cukup, aku nak sambung balik pada tajuk entry yer kawan-kawan


and,sometime tu aku rasa macam aku tipu semua orang aku got no ********* . in fact, i have it . aku pun kau sorok,dan aku juga harus sorok kau di mata semua orang and pretend nothing as we got nothing! shit lo. not that i can't accept it but kenapa kau mesti kata macam tu. malu benar ada gf ka? especially someone like me. got nothing like you . MALAYSIA PLAYER 
SOKEY then lahh. i tak kesah pun u nak buat macam tu. *in fact,sangat kesah


this about a girl that is spoil and shit one, dunno what happen to her . very rude and now she really dunno how to respect others. very2 the berlagak one and very2 jealousy one. everyone look at her as she is the nicest girl,but who know about her damn shit attitude. everytime i look at her face,feel like want to sepak-sepaikk sampai gigi dia berterabur.
hari-2 bikin hati aku panas. act, siapa jeles siapa? kau jeles aku ke,aku jeles kau?
please,walau sesen aku takkan pandang kau apa sebab kau tak mampu buat sptmana aku buat,sebab kau tak mampu tiru semua orang dalam hidup kau. yea! kau boleh jadi manja macam mana kau nak,kau boleh jadi hipokrit depan semua orang tapi tolong,bukan aku .
i am really FED-UP dengan attitude kau. so,buhbye la aku nak layan kau lagi,setiap kali kau berlagak dengan aku,jangan kau fikir aku akan layan dan kata "OMG,kau hot dah sekarang!" please.
kau hot dekat sekolah ke? tak tahu betapa ramai orang kata kau tu dah pelik dan semakin mengade? dah spesis dah ngn darling aku tu. tapi,aku tahan lagi darling aku tu,sebab dari awal kenal memang beliau begitu,but not u because u change 100% la dude. dun suprise sngatlaa farihan menyampah dengan kau. baguslah,keep it up all the good work and never accept anyone advice u including me,because u now dah hot dan star giler, . eh sorry,aku tak minat nak cari publisiti di sekolah,bukan gaya aku nak hadap perangai bebudak SMKSM yang kau kata mereka semakin mengenali dirimu yang kononnya berharga itu dan semakin kejarkan kau,puji kau tinggi melambung bagai kau lahh ratu di dunia. aku tak kenyang publisiti murahan dan tak lapar publisiti tiru orang. that was u idiot! and buhbye. (berapa kali buhbye entah)
kau hambekla semua,aku tak kesah sebab aku tau aku lagi hot dari kau la nyahh ! (perasannya) 

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...