Followers

NAMA PUBLISITI DIA DYY JOE ARMSTRONG.KAWAN DIA SYAZ FLOYD

YEA..INI KISAH PEREMPUAN TAK BERAPA NAK KEPEREMPUANAN
*aku cakap orang,cakap dia,aku tak sedar diri aku macam mana! ^^*

ini kisah anak cik samad. maaf tompang lalu cik,saya naikkan nama pakcik dalam blog,jangan pukul saya ^^.. heh,perempuan ni.. aku cakap nak kutuk dia dalam blog aku,dengan senang hatinya dia bersetuju.. nampak sangat dah kau nak publisiti blog aku .. KAH3!! tapi,kau fikir aku robot abad ke-21 macam do-ra-e-mon tu ke? dengan pantasnya bisa berlaku. weh,jangan kau harap la kan.. HAR HAR.. saja seksa anak cik samad ni,tunggu 2-3 hari stalk blog aku .kot-kot aku dah story sal beliau kat entry aku...jangan harap.. dengan kelajuan internet seperti siput beranak babi,kau jangan pernah fikir story kau akan berakhir dengan happy ending,jadi kirim salam banyak-2 . *tibe aku merapu


makcik ni,kunonnya nak jadi makhluk asing,dia tak sedar bahawa dia memang makhluk asing,aku malas nak cakap,nanti dia terasa. dia makhluk asing punya perasaan macam manusia. nak menggatal,memiang,menggedik dan memanje.. terase pun ye

so . SAYHELLO to this makhluk asing dyana or nama komersyel nyaa .. dyysing = dyana+makhluk asing
kenapa aku ada kawan macam ni kat dunia ni? Ya ALLAH,kau bukak lah pintu hati manusia ni kembali ke jalan yang lurus dan straight to the point.. HUHU.. 
elok-elok kau jadi dyana nak jadi dyysing bakpe? mental lahh budak ni,aku menyesal tak hantar dia sepital sakit jiwa masememula kenal beliau dulu. HAR HAR

tahap kementalan dia semakin memuncak,aku rasa nak cepuk-cepuk muka dia dalam keadaan macam ni!

kau rase lawa sangat ke? --' ,hantu kak limah lagi cun. SERIOUSLY. i hate this pic. aku lagi suka muka  kau,hidong kau,bulu hidong ke ape bersih dari sebarang tampalan yang pelik-pelik. baru natural lah dude. ^^

tak payah nak tunjuk sangat kau rock. aku tau kau memang rock, sebab tu aku sayang kau tahu tak pendek? HAHA. kalau kau nak tahu,aku suka cakap kau pendek sebab kau memang pendek daripada aku.. kan? kan? HAHA.. jangan marah cik adik,nanti rambut kau baru panjang tu gugur ke bumi.. sian ,menangis nak tungu 3 4 tahun baru panjang macam tu. HAHA..

ha..tengok tu..tengok tu.. kan dah panjang rambut tu? aku menyenget-nyeget nengok gambar ni.. baru aku tekan button LIKE tu kau tau? tak tahu kan.so, aku bagitau. LALALALALA~ 
maintain panjangkan rambut kau,i need to see ur hair terus panjang dan memanjang. jangan buat aku kempunan nak tengok kau jadi perempuan,nanti aku sunatkan kau . menangis tanpa irama kau nanti. better jangan nak cari pasal sangat. HAHA
kalau kau nak tau,aku jatuh cinta dengan wajah baru mu ini. HAHA. 
eh,dulu aku benci kau tau? seRIOSSSSSS. tak suka kau ngn perangai kau . sebab kau nak sangat jadi lelaki. kalau aku tok mudim masa tu,memang aku bagi kau jadi laki, MEH BERSUNAT! haha..
tapi
pepatah ada menyebut
don't judge book by its cover
YES. now i know who is dyana samad. thousand people may hate u,but u still u. thats what make u so special and limited edition . *tolong jangan kembangkan spenda kau lepas baca ni. XD


hello. THIS IS CRAZY GIRL FROM HOSPITAL MENTAL
search her on MUKA BUKU : Dyy Joe Armstrong *click*
-tak betul,mental dan sewel
-jangan tegur dia dekat facebook,nanti dia ajak korang masuk ajaran sesat
-dah add dia,dia approve, korang remove dia balik. lepas tu add balik *saje buat dia lebih mental
-rasa-rasa jumpa budak ni kat mana-mana,datang dekat dia lempang je sebanyak mungkin XD

p/s : sebelah beliau adalah syazlin anak cik shuib. jiran sebelah rumah aku XD .. they are bestfren. hope they will stay together as friends. LOVE YAHH

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...