Followers

TAK MAHU !

bulan september 2011 . bulan-bulan akhir di PAHANG . dan selepas SPM,I got to pack up all my stuff and ready to move. meantime, time SPM nanti confirm akan nangis-nangis sebab tak nak pindah! aku penat la macam ni, MESTI KE?
enough la. such a waste. last year aku jadi remaja kat PAHANG,habiskan sisa-sia time yang ada dengan SPM kat sini,sampai bila? aku dah plan macam-macam nak kerja,and so on dekat sini,enjoy kat sini. AKU TAK NAK BALIK SANA! bukan nak jadi orang lupa daratan,tapi mesti lagi susah aku nak sesuaikan diri balik dekat sana. 
aku nak jumpa deena macam mana? sapa nak jaga JIJIE aku dekat sini?
macam mana aku nak lepak dengan nisa? mira lagi ? and my bontot nonat? how come? i'm gonna miss u guys one day! :'( ..









macam mana SUKMA kat sini nanti? If, i got no chance to play for SUKMA,at least aku boleh tengok game VB dekat sini T__T . and maybe,can meet my F there. is there no chance for me to say something? to tell and say what i want? no more moving please -.- . hell,damn tired keep living like this.


kontrak dah habis,so kene lah pandai-pandai bawak diri pasni . tengok jela ---> mak aku pesan


aku harap tak jadi pindah! please! i don't want to ! tak mudah nak sesuaikan diri balik kat tempat baru when people there think that i am SOMBONG! no i'm not,tapi mereka tak percaya. aku bukan tak mahu contact mereka,tapi bagitau aku macam mana if mereka tukar number,aku tak tahu?
macam mana aku nak face mereka kat kampung? no, i am not ready yet to back there.
i want to stay here! but mum says , depends on our fate,if orang atasan nak kekal ayah dengan kontrak ni,maybe boleh stay. BUT! if not? macam mana?
aku tak mahu pindah!

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...