Followers

CONTEST SEPANJANG ZAMAN :D.. non stop!

ha.. ha.. terkejut tak ? ada orang buat lagi tak contest camni ? HAHA.. takda kan ? Kalau ada,tak kisahlaahh. nak buat jugakk ..(kenyit mata gatal) ..
Baiklah,nak explain pasal contest ni. Tak best macam contest-contest lain pu,sekadar suka-suka dan tak ada hadiah yang menarik tapi jaminannya,Belog anda akan sentiasa dipromosikan.. hihi..  kalau berminat boleh teruskan baca..
Untuk join contest SEPANJANG HAYAT ni senang je.. Mesti ikut syarat-syarat ini..


1. Mesti jadi salah seorang follower Belog Supernyahh yang serba macam pinka-pinky ni
2. Menjadi seorang blogger yang ramah mesra supaya aku boleh potpetpotpet dengan korang sepanjang masa XD ..
3. Menjadi followers yang tidak putus-putus memberikan link blog dia pada aku dan blog yang baru diupdatenya. Sila lakukan peninggalan wasiat(link) itu di shoutbox setiap kali di-update
4. Komen jugak diambil kira :D .Sekurang-kurangnya 3 komen dan ke atas


Itu je,tak susah pun kan ?
bila aku detect korang memang followers yang aktif ,maka dengan ini aku akan me-rewardkan belog korang ;
yang pertama menang ! sebelum pertandingan bermula sekalipunnn .. HAHA
http://mentega-terbang.blogspot.com


setiap blogger@follower punya blog aku akan listkan dalam senarai :D
dan yang first jugak aku nak terus mem-promote blog KU AZHAR ini..
silakan menjenguk
http://mentega-terbang.blogspot.com




2 komen romen:

Ku Azhar said...

aiyook...awal2 dh menang :D hehehe nie menang tnpa bertanding nie :D

p/s : msti org kata ku bg rasuah..hehehe :D "ini tidak adil!"

CIK MOMO VOLLEY said...

ahh.. ku dah menang .. takpe.. takpe. tengok..kalau ada pesaing baru untuk Ku.. :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...