Followers

When School Begin

Assalamualaikum 

Ohyeahh .. holiday like YEAH , back to school like YUCKSS.. 
Masing-masing muka sangap je tak cukup tidur kan ? memang tak boleh blahh , 1st class ,rasa cam berdebar ,yela cikgu nak bagi result pekse kann . meleh airmata wa cakap lu ..
*click gambar utk tumbesaran*

ohh. so sad siyal.. phuiihh!
memang patut pun cikgu post macam ni . dah result semua macam taikk.. taik lagi bagus dan ada function aku rasa, boleh recycle buat baja.bhahaha. tapi, result yang hancusss macam ni ? Tapi,aku tak rasa macam terukss sangat sebab dari fizik aku 15 naik lah jugak kepada 23 .. okay , itu adalah satu effort aku sndiri okay . Aku naik sikit-sikit . dan aku bukan membodoh-bodh membabi buta nak jawab . Aku tak banyak tinggal koson gpun paper tu , Its just a bit confusing when answering so the answer is not right . Ada jugak yang aku careless tak jawab habis , and terbalik susunan hipotesis tuu ..pehh memang sentap doee...
Nak buat macam mana. so aku gandakan sedikit usaha supaya kesilapan ni tak berulang lagi. So , subjek yang sama failed . Fizik,Kimia,Math dan seconfimnya Addmath.. Sabarlah diri aku 
Tak mengapa , mungkin Tuhan belum lagi nak bagi rezeki tu pada aku . Usaha dah lebih ,kalau Allah masih tak izinkan nak buat camane ekk.. Takpe,takpe . take time . Mungkin nanti .. Usaha Doa dan Tawakkal
Aku dah macam start nak malas sikit .. tapi, kerana cinta ..*tibe2 cinta pulak*
maksud aku CINTA tuu
Cinta Ilmu N Tawakal pada ALLAH tuu..
haa. aku tabahkan jugakk.. aku kena usaha banyak sikit , taknak nanti aku belajar aku susah macam kakak aku ,nak dapt pinjaman susha macam-macam lahh.. So,doakan aku yea teman-teman...
Aminnn~

Okay,aku nak story ni masa cuti .Aku pergi tengok citer Kl gangster dengan man ,dia jela yang teman aku,yang lain entahh.. tapi.. Bhahahah. best siyot citer tuu. aku memang layan habis gelak punya tengok citer tuu. Yang man tak habis Babi~ Babi~ Babi~ lepas tu gelak .aku lempang kepala dia,dia sepak aku balik . Kitorang gelak tenogk citer tu and gelak sebab gaduh dalam pawagam tuu. bengong si man ni.. Sakit jiwa,sapa jadi makwe dia aku rasa terjun bangunan kot
Aku penampar jugak budak tu kanngg..
Tapi, lantaklahh.papepunn citer tu memang best doee! Gempakkss ! Congrats to youu Shamsul Yusoff . And zizan,walaupun watak dia macam tak banyak,tapi effect setiap kali lu muncul dalam scene lu , tau takk satu panggung gelak baik punyaa.. Best ahhh!!
kbai

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...