Followers

TENTANG MOMO



Hello semua. Nama saya momo,tapi tu nama glemer masa pakai MESEPES .. Kenapa momo ? hmm.. walaupun tak ada orang yang tanya nak bagitau jugakk XD
Pakai nama momo sebab dulu ada bela seekor kucing ciptaan ALLAH yang sangat comel . Suka sangat dengan kucing tu,bulu lebat sangat,kucing tu muncul masa tu tengah jalan-jalan pada jam 10 malam di kawasan perumahan Taman Seri Mahkota Aman ,tibe-tibe kucing tu ikut balik ,ingatkan Hantu ke Jembalang,rupanya kucing. Jadi ,saya menjaga kucing itu dengan penuh kasih sayang lagak menjaga bayi gamaknya..tapi ,mungkin jodoh dengan kucing tak lama jadi ,kucing itu telah ditabrak mobil ketika keluar berjalan-jalan. Apapun takziah buat kucing itu. Allah sangat menyayangi ciptaanNya lebih dari saya dan saya REDHA


Baiklahh,nama sebenar Nurul Aqilah,di dalam IC jugak begitu,saya bukan orang indon tapi keluarga saya suka panggil saya "BIBIK NUN" kerana saya seorang babysitter untuk anak-anak kecil mereka. Dilahirkan pada tanggal  10 Januari 1994 dan dilahirkan di HOSPITAL MUAR di atas katil hospital tersebut.
Mempunyai ahli keluarga seramai 8 orang ;




AYAH
SHAHARUDDIN BIN ABDULLAH
dilahirkan pada 2 DECEMBER 1964
seorang yang bekerja sendiri
hero keluarga kami
seorang yang berpandangan jauh dan sangat handsome :D
ketahuilah satu perkara,muka ayah memang garang tapi hati dia sangat baik :)
p/s : NURUL SAYANG AYAH

MAK
RAFIDAH BT OTHMAN
dilahirkan pada 13 DECEMBER 1967
surirumah sepenuh masa
seorang yang penyayang dan sangat mengambil berat tentang keluarga
pendengar yang baik dan setia
mak saya jarang bergaul dengan ramai orang
kerana dia malu,lagi satu dia takut akan mengikut orang-orang mengumpat
THIS IS BEST MAK !
p/s : MENJAGA ANAKNYA DENGAN PENUH SABAR,DIA TABAH!


KALONG
NAJLAA ADILA BT SHAHARUDDIN
dilahirkan pada 2 APRIL 1992
pelajar KPTM Cheras jurusan TESL
bakal berkahwin dengan abang ipar aku WALIUDIN namanya
dan aku akan berbesan dengan kawan baik aku sendiri
SITI NABILAH namanyaa..~
seorang yang gilakan shawl and seorang yang stylish
seorang yang gila dan boloks sepanjang masa
suka cari pasal dan suka menang
susah nak berkomunikasi dengan orang
dan sering meminta bantuan aku untuk bercakap dengan OPERATOR CELCOM
XD
visit BeLOG HIJABILOLA dia
p/s : gila skype dengan dia XD


AMAL
MUHAMMAD AKMALUDDIN BIN SHAHARUDDIN
dilahirkan pada 25 DECEMBER 1996
dia seorang yang  poyo dan kaya
jiwanya sering tertekan katanya
visit BeLOG dia
p/s : aku suka pakai notebook dia :P

THREE STOOGES
NUR ANIS . MUHAMMAD ARIF . NUR AHYANA
ANIS dilahirkan pada 16 APRIL 2002
minat sangat dengan aktiviti yang berkaitan kesenian tak kira aspek apa pu
imaginasi sangat tinggi dan mampu melukin pelbagai jenis kartun
dengan sekali pandang
AYIP dilahirkan pada 15 FEBRUARI 2004
seorang yang tak suka gosok gigi dan malas pergi sekolah
suka main dan malas belajar
otak sngat pickup dalam kira-kira
walaupun gigi dia tak elok,budak perempuan tetap suka dia
AYAN dilahirkan pada 31 MAC 2007
seorang yang super super HYPER-AKTIF
sudah pandai mengeja dan bercakap sejak usia 8 bulan
tidak pernah meniarap tapi terus merangkak
merangkak selama 2bulan dan pada usia nak masuk 7 bulan terus berjalan
menggunakan kerusi makan sebagai alat bantuan dia berjalan
XD
sangat pandai dan penghibur hati kami sekeluarga
suka menyanyi dan pandai berlakon
sweet-yana
p/s : letih jaga diorang setiap hari. Balik dari sekolah terus jadi babysitter.. XD  ,membongkang bersame mereka semua di dalam bilik

INI keluarga saya dan saya sayang mereka.


DAN SAYA


NURUL AQILAH 




This is me,saya anak yang kedua dari 6 orang tu..Macam-macam nama ada dapat dari family dan kawan-kawan,ikut suka hati nak panggil apa..saya budak bajet speaking english XD ,sangat lemah dalam matematik tapi tetap berusaha sebaik mungkin untuk mencapainya.Saya hamba ALLAH yang diberi kelebihan dan kekurangan.Seorang yang gila-gila suka membebel. Bila dah start membebel memerlukan masa lebih kurang 3 hari untuk habiskan bebelan tidak termasuk yang mengungkit.
Saya pemain tegar badminton dan bola tampar XD 
Saya juga suka main game online,komputer blablabla..
Saya suka merah , hitam , biru , putih dan purple blablabla..
Saya suka bercakap blablabla
Saya suka makan tapi badan tak naik-naik jugak -.-
Saya SANGAT suka makan COKLAT,harap-harap ada orang akan hadiahkan saya coklat lagi

CADBURY
FAMOUS AMOUS
FERERO ROCHER
KIT-KAT
SNICKERS

Semoga Allah memberkati hidup saya dan seluruh insan yang saya sayangi.dan mereka semua yang menyayangi saya.. Amin :D .. PEACE YO !

5 komen romen:

Ku Azhar said...

tu dia!! waaaa...romantik seh family nie :D good2 :D

CIK MOMO VOLLEY said...

hahah. .:D .. sayang mereka..sayang mereka..
hih. thanks KU

Pendamba Mawar said...

oit singgah sini http://pendambamawar.blogspot.com/2011/07/terima-kasih-follower-ke-555-pendamba.html

Nabilah Hasan said...

comeylnye u all..=)

CIK MOMO VOLLEY said...

ahaakss. tq :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...