Followers

saya dindu

saya nurul aqilah binti shaharuddin ingin memberitahu kepada anda semua saya sedang rindu.okay,tak boleh nak stoly moly bebanyak,wa tengah berlumba dengan masa untuk kakak tersayang . Najlaa Adila
well,you know.. ahaakkss
okay,nyahh asal lu tau wa rindu lu nyahh


ke hadapan nyahh , (macam nak tulis surat cinta)
sekian lama aku tidak text dan call,bukan apa,maklumlah sekarang cuti sekolah

aku tak dpat duit poket nak text lu,nak mesej ke apa..
pepehal pun,kau harus faham,aku masih ingat kau
tapi,aku tertanya kenapa kau tak tanya? punya awek baru di sana? HAR HAR
saya masih bersekolah,jadi saya ingat yang menanggung hidup saya mak bapak saya bukan mak bapak anda
jadi,saya harus bersabar tidak bertopap selama beberapa hari
nyahh,aku ni bukan kedekut,tapi aku harus berjimat cermat,
sehingga sekolah terbukak aku akan men-contact engkau balik
nyahh.. aku tak paham kenapa suara lu makin cute,sepatutnya bukan jadi semakin gagah ke?
aku naik hairan dengan kau..bila nak jadi lelaki sejati agaknya --'
aku teringin nak bertemu dengan kau sekali lagi
malangnya masa tidak mengizinkan
insya-ALLAH suatu hari nanti
sayang kau nyahh.. ahakkss

aku punya nyahh,kau punnya apa? ada? ada? tak ada
eh kak long,laki kau tak hensem..johnny mambo gigi trabo.. lalalala~ laki aku cute macam aku.. ahakss

aku tengok aku punya likers blog ada 12 orang.. hehehe.. ada jugak yang suka rupanya ekk.. ni nyahh terharu ni.. rasa macam nak nangis buat kenduri 12 hari 12 malam pun tak apa.. sempena 12 orang like ni kann. HAR HAR
p/s : korang pun like laa jugak.. ahah..aku mintak simpati ni. :P .. 

berbalik pada tajuk entry..
nyahh aku sangat busy,jadi aku malas nak kacau sangat,biarlah dia..
kalau ingat,call kalau tak biar je,
kalau tak ingat buat tak tahu je~

nyahh..comolot jom!
:-*

kalau betul aku comolot ni,aku kene sembelih dengan bapak barangkali~
jeng~jeng~jeng~

kbai.

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...