Followers

SAYA :)

Jadi,benar semua ini bukan mimpi. ianya realiti. Tiada lagi ruang untuk aku bermain-main dan bercanda lagi. Soryy la ,aku benar-benar busy. Kadang-kadang telefon aku tak peduli *pentipu dia ni,hakikatnya,pegang handphone hari-2 dengar lagu sampai mati* huh. sorryla ,aku jarang nak topup sekarang ni sebab aku perlu jimat duit aku .simpan macam esok nak kiamat. (kalau duit tu boleh selamatkan kau kiamat nanti) .
Arghh.. aku tak peduli semua tu,yang penting aku nak banggakan mak ayah aku. sekarang ni masa untuk serious. Benar,aku semakin kurangkan waktu main,dan lebih banyak study. SUNGGUH! aku tak tipu. aku sedar apa yang patut aku lakukan. Aku perlu ubah nasib ini . Takkan nak duduk mencangkung tengok semua orang berjaya ,gembira-gembira,gelak-gelak macam dapat duit 40 juta serta-merta dan melihat mereka semua memegang sekeeping kertas@slip yang akan membuka sejuta peluang untuk mereka sedangkan aku? duduk bertinggung mengutip sampah tepi jalan? oh tidak. Aku takkan benarkan ianya berlaku kerana itu bukan perancangan aku. Aku nak bawak keluarga aku tinggal rumah banglo, pergi mana-mana tak perlu kerah kaki sana sini. tak perlu bukak pintu sendiri,tak perlu bawak kereta sendiri. TIDAK! bukan itu mahuku.
Aku mahu keluarga aku hidup serba mewah,hidup senang sampaikan nak keluar berjalan,pintu kereta di hadapan pintu masuk rumah. YES! aku taknak mereka jalan banyak-banyak. Tak perlu exercise,tak perlu buat apa-apa. Hanya duduk goyang kaki mintak itu ini. biar badan mereka naik. gemok-gemok sehat berkhasiat. KAU TAK MAHU BEGITU? aku mahu,kerana aku kurus YES. itu aku mahu.
tapi..
semua tu bukannya mudah kan? ianya memerlukan banyak usaha.. 
USAHA YANG SANGAT BANYAK. BANYAK JUGA PENGORBANAN YANG MESTI DILAKUKAN.

HI. nama saya nurul aqilah. tahun ni saya ambil SPM. SIJIL PANGGILAN MAUT. sesape nak kawan dengan saya,carilah saya dekat facebook. ni kisah hidup saya yang baru menjelang pendekatan SPM dan bermulanya penguasaan SPM di dalam hidup.saya ni single lagi,tapi hati saya sudah dicuri oleh anak sape tah,saye pun tak kenal. tapi,saya panggil dia nyahh sebab muka dia macam perempuan.dulu,saya suka main-main. sekarang  pun saya main-main. saya mimpi nak kahwin dengan anak cik OSMAN. ala... shafuan tu. tapi,muka dia macam perempuan. betul. saya tak tipu. jadi sebab tu,saya panggil dia wawan. HAHA. kenapa saya nak kahwin dengan dia? EH,saya punya usus punya suka punya hatilahh.. awak susah apa? sakit perut sampai berak ke? tak kan. kalau tak,duduk diam-diam baca cerita saya XD.
  • saya seorang pentipu,saya suka buat-buat suka lepas itu tak suka.saya suka mainkan perasaan orang,tapi orang tetap tak percaya,jadi buat apa saya bagitau? biarlah mereka. kenapa saya cakap macam ni? kenapa saya tulis mnde ni smue? (hai blogspot,kau ni betul-betul bukak pekung di dada) jujurnya saya ni kan? kan?. perut dah memulas sebab nak teberak guna saya-saya ni. HISHH>.< .. berbulu ketiak nyahh ni.
  • saya mudah suka orang,saya mudah minat orang dan saya sangat suka orang yang cute macam perempuan lebih dari saya. saya bukan bisexual. saya straight :) .
  • saya ada kawan .saya ramai kawan,tapi saya tak tahu mereka anggap saya kawan ke tak. saya rapat dengan JIJIE dekat sekolah kebangsaan seri mahkota. dia kawan saya sampai mampus,biarlah dia sakitkan hati saya ke apa ke. yang penting saya kenal siapa JIJIE. anda tak kenal dia macam mana,jadi jangan suka jaja cerita pasal dia. I FUCK YOU!
  • saya benci warna pink sebab saya suka warna merah hitam biru putih dan juga purple. walaupun begitu,saya sudah mula bertambah kanminat terhadap warna kuning kenapa? jangan tanya,tak kuasa nak jawab ni.. biarlah aku punya rahsia. HAHA
  • saya seorang yang gila,mental dan sangat suka mempoyokan diri.saya rasa saya bagus dan cantik. kalau tak puas hati,find me on facebook .kite gaduh kat facebook. eh hello? ingat aku nak cari publisiti murahan gaduh sane sini dalam facebook macam takde maruah? bukan cara saya lah nenen. tak batak nak gaduh dalam fb. saya suka tengok orang gelak dan suka buat orang gelak. perangai saya macam budak-budak. HELLO.saya kanak-kanak ribena ,nak buat saya jadi maskot ribena yang baru,PM me on facebook,saya suka ribena. sedap! XP
  • saya tak suka orang berlagak bagus,tapi biar saya je yang berlagak bagus,sebab tu nama saya nurul aqilah,sebab saya paling bagus. saya benci orang cakap tak serupa bikin,bikin tak serupa cakap,cakap serupa tak bikin,bikin tak cakap banyak. kalau saya jumpa orang macam ni,saya bunuh dia kerat badan jadi 18 puluh. jual dekat pasar malam TAMAN SERI MAHKOTA AMAN sekilo RM1.00. contoh orang suka berlagak bagus ialah,dia memang bagus lepas tu suka lagi nak berlagak bagus.. macam dia bagus. aku lagi paling sangat bagus. HUH
  •  saya tak suka orang yang cakap taknak jatuh,kalau kita betah dia,dia cakap lagi,betah lagi cakap lagi. kesudahnya pahceroh le perangnya tak habis. semua nak menang. taknak kalah,. kalau saya jumpa orang macam ni. 1st,saya cakap,dia cakap. lepas tu sya cakap,dia cakap lagi. then saya biar dia cakap sampai dia rasa dah tak mampu nak cakap,pada masa yang sama saya pergi cakap dengan orang lain,biar dia cakap dengan bontot aku. :P
  • saya suka kawan lelaki dari perempuan,biar lah saya nak suka macam mana. saya rasa saya ni segagah lelaki,anda ada masalah dengan semua itu?
orang selalu bilang lelaki kaki perempuan. kenapa perempuan tak dipanggil kaki lelaki? pelik? itulah fakta. saya rasa saya kaki lelaki sebab saya banyak lelaki dalam hidup ni. lelaki yang datang dan pergi tinggalkan saya sendiri . dan lelaki yang kekal bersama saya sehingga kini. saya tak mmpu balas perasaan mereka yang menanti sebab sya tak mampu. saya bukan sesiapa untuk memilih mereka :') . saya menunjuk? biarlah. suka hati saya,ini blog saya bikin,tak suruh nenek awak buat pun :P

saya tak suka perempuan yang pakai tudung kerana berfashion. HELO, tudung is not fashion style,when u wear a tudung means you must start to cover your aurat. pergi lah mintak ampun sebab dah permainkan perintah agama. aku pun kadang2 tak baik mana, tapi aku sedih orang yang tulis kat status. nampak cute pulak pakai tudung. is tudung a fashion?

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...