Followers

BUKAN NAK KATA

ooh..ohh.. di sini aku ingin menaip dengan penuh perasaan marah dan jari jemariku menari dengan keltak keltuk di atas keyboard ini.. lama aku pendam..di sini aku khabarkan..maaf yang terasa..tapi,utama buat teman-teman... ianya bukan tentang kalian... ^^
ada manusia.. kalau sifat kedekutnya memang melampau.. andai ku katakan..
"HOI ! KAU MAKAN SETAKAT BURGUR... OTAK2 DAN SEGALA BAGAI.. menyorok macam ada 80 gerombolan manusia akan datang serbu kau dan makanan.."
aku tak faham mengapa manusia ini sangat kedekot.. tahi hidung beliau mungkin juga aku boleh samakan dengan semasinnya garam bukit atau haji bakhil..
bukan aku nak memburukkan..tapi, da lama dah ni.. kalau setakat 2 3 bulan aku tahan lahh jugak  hadap muka kau.. ni dah lebih dah bro.. bukan niat aku nak memburukkan kau dengan melampau.. tapi,kau memang dah buruk tau !!!!!!!!???
cehh.. benci tahap tapir guling2 dekat kau.. tolongla paham.. kau tak hensem ! diulangi..kau tak hensem !!!!!!!!!!!!
aku tak nak buat blog aku jadi dosa.. lepas ni..aku takkan ngutuk da.. :p
pasni.. aku samak blog ni.. penuh dosa.. *wink wink


manusia kedekut.. dengan adik aku pun kau berkire? adik2 aku?
weyy.. aku tak tahu manusia jenis apa lah kau..kerja da.. duit sndri..henfon besepah.. tapi..dengan orang lain sangat kedekot.. orang lain tanggung hidup kau.. memang tebaik dari ladang ah lu bro..
bile kau nak kawin? aku tak tau.. cuma aku mampu berdoa.. cepatlah menikah dan belajar mandiri..
cepatlah umur kau menambah lebih lagi dan terus blah.. aku memang tak mampu lagi dan tengok kau kat rumah ni,, tak tahu bila akan kau sedar diri.. berdoa sahajalah
manusia kedekut... tolongla mengerti kesusahan hidup kami.. hidup aku dan adik aku yang nak amik pmr tu..
kau ni memang tak perikemanusiaan.. apa nak jadi..aku tak tahu..
manusia tak sedar diri dan tak tahu diuntung.. aku peduli ape hidup kau dulu dimanjakan smpai ke tua ni..aku tak peduli..yang penting..tolonglah ada kesedaran sivik sikit.. mak bapak aku bukan tanggung hidup kau sorang..kau kan dah keje.. hidup kau bukan serba serbi percuma lagi... tolongla..kau pun dah ada makwe.. kawin lah cepat2.. 

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...