Followers

okay..kau pergi.. SELAMAT BERJUANG

kakak aku dah pergi.. aku rasa sunyi.. selamat jalan kakak~ gonna miss you giler.. hahaha..
pagi tadi,sebelum aku blah gi sekolah..aku pi cium tangan dy.. ehh..eh.. tindakan refleks pepagi bute.. tk dpt nk meroyan ng pompan tu da pasni.. sape agy nk dengar aku membebel sorang2 kat dalam bilik.. sape lagi nk lempang aku bile aku tknk kemas bilik.. sape lagi aku  nk kacau stiap malam,ptg dan pg.. sape lagi nk kene rabe ng aku?? tkkan mak.. mmg kene penerajang abadi dy tu..baru bape jam sejak pagi tadi kau berambos dari rumah.. dan aku pulang ke sekolah,aku tengok bilik tu snyi doe.. kak long.. sangat rindu kau.. aku tak ada fon nk contact kau..tkde ape.. facebook susah.. kau tak on.. aku memang rndu kat kau.. aku paham,kau berjuang untk maruah kau.. hdup kau.. pergilah perwiraku,, ku relakan perjuangan mu.. (melambai-lambai dgn tisu mcm cite katun)
tak ade sape agy yang aku rapat selain kau. kau je.. aku sayang kau kak long.. wehh pompan..aku nangis ni.. nangis ni.. sungguh aku rindu kat kau.. kat sekolah pun aku dok ingat kat kau.. camne kau kt KL tu nanti?? jage diri kak long.. ku doakan kejayaan mu ~


dah form 5 ni.. aku rasa sungguh tensen.. sangat tensen.. fon kene amek.. aku nk bukak komputer kene bebel.. dah,aku tak ada fon.. nk marah ape.. mmg aku dah ckp kt mmbe aku,dowg cntct aku kt fb dan fon mak ayah.. habes.. aku nk pnjm nfon mak da kene bebel.. nk pkai fon ayah.. sokmo kuar nyengkit.. pehh.. tak boleh blah.. maken lame..maken tak adil.. tkde satu pun permintaan aku bejaya stkt ni.. aku mintak radio? haremm.. sume wt muke tktau.. bile aku ckp nk dgr lagu..sume wt pekak je.. patu,kene marah ler pe ah.. ntah ape2 ape2~ dan ape~ aku mintak nk tusyen kat tas.. tengok lah dowg sumbat aku kat mane nanti.. kabo nk anta tusyen.. aku igt,awl2 ni ha terus masok tusyen.. harem.. ic aku hilang? nk gy buat? hemm.. tkdelaa.. kim salam pada sluruh dunia.. pendatang asing aku kat negara malaysia ni.. pihak yang berkaitan.tolong jangan tahan aku.. T-T aku nk SPM...


*nanti jap.. nape entry aku kali ni agak sirius?? something?? ahh... lantak~


akak aku dah tak ada.. aku sorang2 je. sape nk teman aku.. sape nk layan aku.. akmal?? harem jadah... pi lah mampos sane ngn mmbe2 kau.. nk jadi hape tah seko tu.. pendrive aku dy amek.. kabo pndrve dy..siyot gyler ahh..mak aku? heh.. kimsalam dy nk layan aku.. bpk aku? heh.. keje~ keje~ aku dah besa.. bek dy layan adek2 aku yang manje giler mengalahkan aku ni.. aku langsung tak dpt kemanjaan.. mmg tak cukup kasih sayang.. cyan aku..sape2 nk bg kasih syg? bg aku ehh.. sekian terima kasih~ wewewewewe~


ape aku nk buat? asyik2 kne bebel ngn mak aku.. tak ada semangat tol.. aku tak paham.. mereka lagi tak paham.. sabar jela.. hargai jela saat jadi pelajar sekolah ni..lepas ni.. aku blah~ huhuhu, bye2 pahang~ aku nk pi keje kat perlis.. dpt plkn pun best gak.. woohoo.. kalo plkn kt perlis.. pehh..mmg best.. sangat best.. aku akan lmbtkan wktu kat perlis tu.. hahahaha.. hargai setiap saat aku kat situ.. memang bahagia~ hahaha
tolongla dpt plkn kt perlis.. hahahah.. nk sangat gy sane.. ade orang nk bwk aku melancong kt situ..
*pehh,aku da berangan macam2 hahahahah...
perlis~ perlis~ pahang~ pahang~ 
yela.. kau laa star.. sape la aku.. hahahaha..
dapat gy plkn pun syok gak.. dok jejauh lagi bagos.. nak sangat.. hahaha.. biar aman dunia aku selame 3 bulan..sungguh tak mampu bertahan lagi.. hahahah..
SPM? 14 november~ oh yeah~ sabar jela.. 
aku kene ready dan prepare utk time aku lak.. mase aku. so,aku nk buat betol2.. jadi pada yang lain~ tolongla jangan pakse aku,jangan semakkan otak aku,jangan tensen kan aku.. aku benci,nanti aku sumpah jadi katak.. sebb aku tak nak diganggu.. benci dan benci...
aku nak belajar secara relax taon ni.. boleh buat kan? dan berhenti bagi aku tekanan.. lalalalalalalalalala~
sekian.. terima kasih atas kerja sama yang diberikan~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...