Followers

HINDUSTAN

peehh.. bengkak ! menanah! berkurap! 
ape?
ape?
dan 
ape?
TELINGA AKU!
korang tau? telinga aku ! sumbak aku dok kat umah ni.. anak din dollah (name glemer bpk aku) 


nama : nur ahyana
umur : 4 tahun
hobi : menyanyi dan menghafal lirik
bergaduh dan pukul kakak dan abg dia

percaya atau tidak..realiti atau fantasi.. fakta atau auta.. inilah budaknya.. budak yang sentiasa bikin hati wa panas saja.. aku rasa nak tampar muka dia.. lama hidup gamaknya.. ketika ini dia nyanyi lagu hindustan ..lebih kurang begini liriknya
"mama..bollo..bollo
papa..bollo.bollo
mama say..papa say
mama say papa say
yarre...yaree..
henna bollo..bollo"
haa.. sape yang tahu lagu ni bagusla.. korang boleh berduet dengan adik aku ni.. betapa bagosnya beliau.. tanpa perlumelihat lirik seperti kita anak2 muda sekarang..tengok youtube..cari lirik dan blablbla utk hafal.. mungkin tuhan bg kelebihan pada minah ni..
dengar ja lagu tu.. dengar sebanyak 5 kali.. dia dah boleh tangkap korus lagu.. aneh budak ni.. dan ketika ini
argghHH!!!!
bernanah telinga aku rasakan..
adekk..kenapa kau tak mengerti jiwa kakak kau yang sengsara ini? kakak mu mahu study sampai mampus ni dek.. ni..nak berjuang untuk kehidupannya masa depan..dan untuk kau gak dek.. sok luse spm aku cemerlang..bolehlah aku belikan kau moto rxz yang kau kenan tu dek.. dengan syarat berhentilah melalak! suara kau dah sedap dek..cukup sedap.. smpi terlena aku dibuatnya.. sudahlah tuu.. mengertilah perasaanku.. sayang~ T-T

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...