Followers

monitor 5 KEJORA

yeah.. aku hampir lupa lahh..aku nak membebel pasal aku jadi monitor ni.. memandangkan dah takde sape nk dengar aku membebel lagi.. apatah lagi bebudak kelas aku seperti qayum,apex,azrul,mizwan,ustaz,azzam,epul,syed dan lelaen da start mencabar kewibawaan aku.. heh.. aku nak membebel banyak2.. kau bace pe aku kesah? :p.. 
aku dah jadi ketua terlebey kuase.. kat kelas 5 kejora sape leader?
say my name
nurul aqilah
hahahah...
muke hemsom cam aku jadi ketua.. pehh.. maken laku lahh aku pasni.. hahahaha...
dan wawan? tak habes2 bangge aku jadi pewaris dy.. pastu membebel kat aku mengalahkan mak aku
*boleh kau kawen ngn bpk aku pasni wan.. mak jangan marah~ heheheh
kalau boleh,setiap saat,minit dan mase tu.. dy boleh membazir kurang2 3 ratus lpan ploh lpan 3 pratus liter air liur semate mate untuk mengatekan
"qila pegi study!"
"qila,gosok bju!"
"qila,wt keje skola!"
dan berbgai-bagai jenis qila yang penuh dengan gaye sambil beliau melentik-lentikkan mate dan bermain mate dy ngn aku.. aku tau mata kau mahal.. takyah kecoh.. aku pukul kang
dan paling aku bersyukur.. nasib aku tak pakai fon.. cube bayangkan aku pakai fon?
mau dalam 1 hari.. jangan kate 1 hari la.. kite bg wawan tu 1 jam.. sbb dy tu mcm nenek..
okay.. dlm 1 jam tu.. aku bet boleh dapat 40 msg dari dy yg bg warning aku mcm2 care..
study,gosk bju,blaja,jgn mlas,degil betul dan blablablabla.. weh wan,nk jadik mak aku sangat ke? meh kawen ngn bpk aku lerr..


okeh2.. paragraph baru..
XD


memandangkan aku jadi monitor kelas..semua cikgu yang mengajar mengangkat kening mahal mereka dan buat muke2 cute ala2 angelina jolie sambil membuat gaye tertanye..
macam ini
?????
kenap gitu? haaa.. ni aku nak cakap ni.. awak monitor? perempuan monitor? habes tu sape assistant??
yeaaa.. ni aku nak perkenalkan asstnt aku..
ABDUL FAQIH BIN ABDUL RAHMAN...
jatuh satu anak tangga tahun ini.. dari seorang ketua kepada penolong dan aku ? daripada bendahari.. jadi ketua.. erkk? semua memang pelik, tapi,itulah idea gile bebudk ni..  membuatkan aku tak boleh ponteng sekolah lepas ni.. dan tak boleh buat ape2 laa.. sbb kene wat muke suci dpn budak2 ni.. hahahaha...
bile cikgu tanye.. sape slalu tak datang taon lepas
maka semua pelajar akan menjawab dengan muka bangganya~


KETUA TU HAA!!
cisss...
nampaknye.. mereka memang berpakat untuk mengenakan aku.. 
dan seperti tadi.. subj terakhir kt sekolah.. sblm balek..
english.. sape tak kenal puan siti nurlida.. gojes woman kt skolah tu.. beliau beautiful.. mate dy cantik dan segalanya beliau lahh.. (tp,dy mmg comel ape?)
sume kene tahan smpi nk dekat pukul 2.30. kerana taak siap kerja dy mase cuti..ade satu kate adjective pasal boyish... okay,tecer sebut name ayu syamimi yang halus mulusss tuu.... di sayup2 aku kedengaran name merdu aku disebut.. aku dah boleh agak ape akn berlaku pasni..tecer sebut lagi sekali..
"haa..that girl ade attitude mcm boyish,.ayu mcm boyish,,"
dy snyum~ dan senyum~ heh.. pastu suare sumbang budak2 laki ni..
"QILA,QILA,QILA"
pehh.. tertekan otak aku dibuatnye.. aku tau name aku hot dan cantik.. jangan jeles laa.. hari2 seru name aku..mimpi ngeri korang nanti.. HIE HIE HIE..

hahaha.. kelas 5 kejora?
dan pemberian name yang aku lahirkan utk kelas ini *lahir?
kejoraku bersatu
HIE HIE HIE
kami memang bersatu.. kerana bile dah dilepaskan tadi.. cume moto kitorang je ade kat situ.. kami memang bersatu.. dan kat traffic light pun,tggu nak lepas.. kami masih bersatu.. yang penting..moto aku mahal sekali bunyik nye.. kalo aku start moto tu.. aku rase 10 batu leh kenal da moto sape yang mengaum tu.. kalau buat lawan dengan singa ni.. singa nangis melolong aku rase. hahahahah
dan mereka semua
"woo..woo..wooo..pehh..bunyik moto~"
ye,aku tau moto aku,dan bunyiknye.. dan penunggangnye..iaitu aku .. memang mahal dan hemsom.. jangan puji lebey2.. tak dan aku nak menaip kat blog ni kang.. hahahah...
okeh2.. cukp2 .. aku nak buat kerja sekolah.. demi mase SPM.. ceh.. semangat SPM.. sumbat lerr aku ni~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...