Followers

My NEW MERENG :p

oohh.. halo~ halo~ meet my new mereng a.k.a friend ~ :p .. rasa sangat gembira dapat kawan dengan mereka :)


this sweet buncet namanya 
ehehehehe
NADIA NATHALIA
berumur 16 tahun dan she really comel :)
volleyball player , open spiker 
tak suka main setter ^^
i call her dyaa from her name nadia..
start nampak dia masa game u16 MAVA.. first player yang injured masa game mula.. so ,worth it.. dy injured pun dia fight.. i saw her cry.. sedih pulak tengok T-T .. tapi ,sebgai ballpicker yang tak ada sijil.. aku tetap meneruskan kerja aku demi mendapatkan duit.. jeng3.. hohohoho~ next game,aku macam tak nampak kelibat dia maen.. maybe dia rest.. kaki injured kan.. macam tak percaya aku boleh dapat kawan dengan player KL.. pehh.. nak berjurai airmata aku rasa.. macam seteng-seteng player yang aku jumpa.. yang dah terer giler.. kalau orang tahap low dr dy tegur pun.. tak mahu pandang.. hish,rasa mau pelangkung sejibik~ ^^
tapi..tapi.. kawan dengan budak ni best.. byk bnde leh story and dia tak kering cerita..aku laaagi tak berenti nak cerita... huhuhu.. hope one day we can one day ..MSSM ,probably? Insya-ALLAH kalau saya dapat amin~.. 

ini budak domo..
hahaha..
KUANG WEI
berumur 17 tahun dan dia sangat-sangat frenly
volleyball player and i don't remember he play as what,centre or open ..humm.. sory ya wei2:)
i only manage to see his team play when their game is over -.-'
i call him wei2.. because he cute as lalala~
ini manusia sangat frenly.. banyak membebel.. kalau saya mengarut dengan dia,rasa macam tunggang tebalik rumah ni.. semua dia layan.. macam perangai budak melayu pun ada.. aduu.. suka betul tengok ini orang.. banyak idea mau lawan balik kalau menganjing dia..wei2 aa.. i curi gambar u aa.. i suka gila tengok gambar ni.. gambar ni la yang buat i mau telan komputer.. hihihihi~ misi unutk wei2.. bikin dia gila hari2.. hahahahaha
tengok dy ni..macam watak HP pun ade gak.. aiyoo~ wei2 aa.. hahahah.. u gila lah~

ini apek tiruan
hohohoho
PAIHH MAZLAN
berumur 17 tahun dan dia suka mengejek -.-'
volleyball player and play as spiker yang cedera..
hahahah
kenapa spiker cedera? kerana beliau main dalam keadaan lututnya cedera (cik paihh yang kata)
i call him cik paihh@pakcik kerana beliau memanggil diriku cik Qila@makcik
kuat mengejek
asal aku bukak noti kt fb..kalo dy komen.. aku rasa nak telan je budak ni..telan hidup2.. muahahahahaha! kalau mengejek saya.. pakai gigi palsu ke apa ke..memang sedap..rasa nak sembelih budak ni.. otak dia pun boleh tahan mereng..bukan boleh tahan..memang mereng la tu.. hahahahha.. gila kalau layan budak ni.. saya yang sudah sememangnye mereng ni..tak tahu nama real beliau.. nak tanya malu ^^ ...hohohoho .. aku agak FAIZ bin MAZLAN.. jeng2.. cik PAIHH..teman dok neke je ni..kalo salah jangan marah.. hahahahha

campur dengan 3 manusia yang merengnya memang mereng..
boleh jadi mereng kuasa 3...
pehh..
hemsem teman nanti.. hahahhahah~
kawan seluruh dunia.. KL dan KEDAH
DYAA from KL
WEI2 sama Cik PAIHH from KEDAH
peewwiit.. kawan serata dunia boleh dicari :) .. seronok bila ada kawan yang ramai :) hihihihi...
thanks utk salam persahabtan itu kawan-kawan :D


0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...