Followers

MSSM

yeah.. aku sangat bersemangat tahun ini.. uuhuhuh.. so,untuk volleyball.. aku target mssm..aku akan fight giler2 babi punye.. muahahahah.. aku nak sangat.. last year untuk aku.. so,aku akan buat betul2.. korang semua doakanlah aku..thankies a lot..
training kali ni,memang cam siyol sikit ah..aku tak pernah stop running if lari,and aku tak stop skipping anymore..aku akan buat sehabis baik untuk tahun ni..
untuk spm..aku gempur sampai habis..
untuk silat dan kadet ,aku buat sungguh2...
dan semuanya.. cabaran memang banyak,so aku akan hadapinye..
dan ak harapkan dapat sokongan dari semua.. dan doakan kemudahan untuk aku..
okeh 
MSSM 2011.. aku akan dapatkan.. dan aku akan usaha. insya-ALLAH... amin....

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...