Followers

Sijil itu dalam KEHIDUPAN kini....

Sijil itu dalam kehidupan aku kini....
sijil itu menghantui hidupku kini...
oh sijil..
pergilah mati..
pergilah
jangan kau kembali...
aku menghitung hari 
menanti detik yang pasti
saat kau menghampiri....
membuat aku memerah otak
sehingga retak..
oh ... tidakk...
sijil itu...
membuat hidupku tidak menentu
ke tusyen stiap sabtu
ahad juga begitu
T-T
sijil itu...
sijil itu mula menguasai..
membuat jadual hidupku ketat hari2..
silat ,kadet ,training volley ,sekolah,tusyen dan study
sampai mati...
kini..
aku tak boleh online hari2..
online curi2..
aku rase macam pendatang asing di rumah ini
hidup sndrian menghadap buku2 ini..
huh...
aku rasa nak campak semuanya
tanam biar tak ku temui lagi
.......
oh mak
oh ayah
aku tahu,, inilah perjuanganku
aku akn berperang shingga ajalku..
demi memberi result yg terbaik utk mu
demi memberi masa dpn yg cerah utkku
......
kawan
kite da tklehlepak cam dulu
da tkleh memain cam slalu
now its time to srius dulu
once it done.. aku akan jadi sewel cam slalu
ku pohon maaf dulu
andai time aku marah2 tu
jangan lah dikecikkan aty kamu
bknlah diriku...
*sori samsons,ku pnjm tajuk lagumu
lalalalalalalala~~
tension ngadap buku ini semua
aku rasa nk jerit saja
oh buku..
senangkan lah aku untuk memahami stiap patah ayat mu
yg berbelit itu..
tolong~ tolong~
*terpekik dan telolong
aku ade ayat baru
oh SPM ku.. inilah aku.. sambutku dengan karpet merahmu
kemudian ku kan pergi dengan muke bangge cam babun..
bhahahahahha...


inilah kesnya kalau aku da sumbak time gini.. brape lame aku tk update blog.. tak bukak fb..pehh...mmg kene sekat..time akak aku spm dulu.. huh,tkdop pun jadi gininye..aku gok yg kene.. apelah nasib...tkpe..tkpe..
abes spm..hoi..merdekalah AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku da senarai pendekkan perancangan aku..huhuhuhuhu
*cakap je pendek..sebenarnye..lebih dari 10 helai ketas kajang..dasa pnipu
pehh.. menghitung hari..300 hari lg.. huh..tolak ngn cuti skola ape sume.. brape bulan je blaja weyy..
pehh...srius doe..aku rase tak rase aku ni aku..
mnde hape nk jadi..blaja dok memain gok,,, harap tusyen..aku sumbak gak dok dlm tu.. sdap kene aircond..muahahahah!!
maaf ayah..mak..nurul masih main2.. lalalalalalalalaaaa~~
lepas ni

  • handphone. sorry
  • fb,blog dll. byebye..jarang lah
  • lepak. besok2 jela aku pk
  • bandar. haremm
  • tusyen. sampai mati
  • kelas tambahan. no ponteng lahh kawan
  • xtvt sekolah. semakin menimbun,pehh,maken kurus aku
dan yang paling penting
silat..aku dah tak skip kelas..
kadet aku melepas..
volley..kene kurangkan
tahun ni dah tua.. hmpir menyusul ke warga emas...^^
smpi u-18 jela aku leh maen... u-20 and pahang close n ktn close..
aku target..taon ni..tolongla..aku nk buat tol2.kali ni aku harap sgt dpt men utk mssm..
aku akan buat sehabes baek.. aku nak capai cite2 aku yang dah terkubur n hampir terkubur..semangat tu pntg kan? ^^
so..lets  get it start now.. and must go on... tak boleh patah balik lagi..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...