Followers

SALAM TAHUN BARU

YEAHAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! salam tahun baru semua.. salam SPM dari kertas SPM yang sudah tidak sabar menunggu waktunya.. salam persekolahan.. rupa-rupanya dah masuk tahun baru lahh kawan-kawan sekalian.. apa azam?
sebelum korang bagitau ape azam korang..biar aku cakap awal-awal..
tak payah pasang azam baru.. sampai ke sudah tak tercapai gak.. contohnye..
"tahun ni,aku berazam nak jadi budak baik,aku nak jadi orang yang berguna untuk masyarakat blablablabla...."
kesudahnye?
ehh..ehh.. budak tu tongah merompit kat tongah jalan nu haa.. ehh..ehh..lori bosa dopan tu,buek apo laie tu duk merempit lagu tuu???
BANNGGGG!!!
innalilllah~


CHECK LIST

budak baik ?                                                             x - failed
orang berguna untuk masyarakat?                               x - failed

perenggan baru....


aku pun dah bosan bile orang tanya pasal azam baru.. sbb aku sendiri tak tahu apa yang aku azamkan.. hehehehhe.. hampeh betol aku ni... yang aku cume tau..
SPM~
sangat tensen tahun ni.. betol betol tensen.. rase nk terjun dari bangunan setinggi 15 cm sampai mati.. (kalau mati,ehh.. ade ke bgnn tu?)
kenapa cepat sangat umur aku meningkat ni? aku rasa macam ada yang tak kene dan bakal tak kene dengan aku ni.. ape ni.. ape ni..  huh.. walaupun tinggal beberapa hari untuk umur aku bertambah setahun..memang tak boleh terima hakikat.. benci.. benci...
tadi dah banyak sangat idea aku.. laju beno jari aku menari di keyboard ..suddenly,ternampak muke kuceng hemsom lalu kat blakang aku tadi.. semuanya hilang dibawa lari.. kuang hajau kau kucing.. tanpa rasa simpati dy mengganggu konsentrasi aku.. ape lagi aku nak tulis tadi??







oh yea lahh.. sekolah lah esok.. hahaha.. esok sekolah..
ES E .. se..kei ow ..ko.. el a heshh ..lah.
CUTI >.< .. eheheh.. pandai nyer anak cik din ni .. (clap)
name kelas saujana 1?? transformer jadik 5 kejora.. ape itu kejora???
kejoraku bersatu mcm tajuk lagu tu .. *tanggapan pertama aku mase tahu name kelas aku jadi gitu..
=='
kenapa jadi pelik sangat? name planet,bintang dan bulan.. pehh.. aneh~ aneh~ aku rasa TER janggal dengan name baru tu.. kenapa tak buat name negeri ekk??? baru semangat stu malaysia.. yg name planet tu,aku panggil semangat satu galaksi.. kite ni orang bumi.. tak pernah bergaul dengan 'makhluk2' planet lain... ade facebook alien tu sume? tk ada kan?? no tepon? langsung~ kenapa jadik name2 galaksi ni?? cube bagi name negeri.
negeri paling feymes ape?
okay bagi terengganu lahh..K.dnie!! terengganu ni.. hahahah... >.< sbb terengganu byk budak bijok2 blake... kelas tingkatan 5 terengganu mewakili RK.. haa.. kan sdap tu.
pastu kelas kedua s1.. ganti lahh.. 5 perlis.. ecewahh.. hahahah.. buat sedap aku je..
alaa.. aku bagi idea gak.. aku kacak dan begaye.. HAHAHA..
tapi,pihak pentadbir da buat gitu? nah..lantak kau laaa... yang penting.. aku tak lupe name kelas aku ape.. hahahahah..
dan ..
ooh.. yang ini..aku tak boleh tahan.. dan buat aku rasa nak pergi terjun kolam.. pehh.. kat sini hujan,masuk kolam lak .. mmg aku jadi ais *ape motif?
okay.. urhh.. aku ditabalkan menjadi ketua tingkatan? hahahahah..korang buat silap besar lantik aku.. hahahahaha.. bengkek haty aku.. aku wat bantahan..,maseng2 wat tak dengar je?? pehh.. menyirap punggung ku dibuatnye.. memang ahh..korang saje nk kenekan aku kan? jeles sbb aku tak datang skola kan? krang memang jeles gile2 ngn aku kan? heh.. mmg la tu.. bagi lahh kat qayum tu ha.. budak yang kepingin nak makan penampo aku tu.. hahahahah.. mangkuk tingkat... ! bagi ayu,tknk~ bagi qayum tolak.. doh,kene ke aku.. cikgu tak aci !!! sy wat bantahan ckgu buat tktau T-T... ckgu pun nak kene kan aku gamaknye~ sabau jelaaaa~ dan penolongnye ? apek.. yaya.. taon lepas dy ktua,taon ni turun satu ank tangga jadi penolong.. ape je yg dy akan tlg? cehh.. tkde ape.. yg tu lagi seko mangkuk... hayunnn... ape laa gamaknye dose aku dorang semua buat aku macam ini? T-T..aku rasa pada tahun 2010 aku adalah budak yang baik dan mendengar kata (prasan)

tensen betol aku tengok adek aku nur ahyana ni bergelek-gelek belakang aku.. dengan remote dianggap mikrofon.. dan tudung indon dibuat rambut yang konon2 panjang~ nyanyi lagu ana raffali ngn sape tu.. kalau berpacaran.. cehh.. budak zaman sekarang lebih maju daripada zaman aku dulu.. umur baru 4 tahun.. tapi gaya cakap dah macam orang tua.. menghafal lagu tak payah tengok lirik.. dengar sahaja dah boleh ingat.. spesis ape tah budak seko nuh.. tak silap aku.. saat dy lahir dulu,dy kene tahan kat sepital sebab saket.. batuk terok.. baik dari saket dy tak lame lepas tu.. 5x gnda hyperaktif.. aku rasa ni kes mak aku terlebey bagi dy minum susu kot.. hahahahah... 
benci kau budak !!

er... sekolah.. ohh sekolah~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...