Followers

HAPPY BIRTHDAY n tepung lahh weyy!!

akhirnya ! saat yang ditunggu telah tiba. dengar sini,mari2 mari~
kawe nk cito.. ini kisah anak dare.. muahahahah..pasan hemsem otak gile..
harini hari lahir beliau yang ke tujuhblas..pehh..sweet seventeen lahh ni ye? sweet lah ngat.. benci dibuatnyee.. huh..
aku tkleh time aku da meningkat umor..amaran keras buat sume.. jangan ingatkan umo aku tujuhblas..
diulangi..jangan diingatkan umo aku tujuhblas.. aku lempang kalian seperti kelajuan roket..jangan diduga kesabaran aku.. 
10 januari 2011 ..pehh..awal giler..
berlokasi tempat parking motosikal smk seri mahkota.. hee.. hambeklaa kau qila
padan ngn muke mu,,
acara membaling tepung . bermulaaa
korang mmg jamban.. mati2 aku ingat suh amek barang..
pehh,debo dade aku dibueknye.. aku tengok apek tuu da semacam jee.. mira pun da pndg aku pelik jee..senyum2..
ah sudah.. aku terase nk pengsan kat situ..
CEPUSHH
yeah.. 
tepung cintamu di pipi comelku..








inilah hasilnya daripada mereka...



apapun aku tetap sayangkan korang.. mungkin inilah hadiah kepada aku.. monitor kelas 5 kejora.. terima kasih banyak2.. makin susahlah aku nak berhenti sekolah lepas ni..
tahun ni terlalu banyak kenangan dorang wat.. macam2.. and aku rasa seronok satu kelas ngn dorang.. for the last year ni.. dorang sangat lain..
tak macam 4 saujana yang dulu..
sayang korang..
lots of love untuk korang seme..
insya-ALLAH
satu hari kite bepisah..aku harap kite seme akan sntiasa berhbung.. facebook kan ade?? ^^
thanks sbb syg dekat aku..
T-T

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...