Followers

ERGGHH

wehh.. tensennye dengan otak aku !!! sign in blog.. pi kat dashboard.. pehh.. muka yakin da tekan new post.. idea mencurah-curah cam mencurah air di daun keladi... tapi.. bila da msuk dekat draft ni.. tetibe segala idea tu terbang melayang.. ke manakh beliau?? huh? huh? otak aku terus sumbat dan jammed.. pehh.. SIYOT 
mana pergi kalian?? tak kasihan pada jari2 ku yang menaip di atas keyboard ini dengan penuh sopan dan santunnya? cam HAREMM~ =='
ehh.. aku tengok mak aku skipping.... erkk~? 
mak aku mmpunyai misi untuk kuruskan badan dengan lebih ideal..
oh..xpe mak.. teruskan~ anakmu sentiasa menyokong~
chaiyo!!


baiklah.. aku ingin bercerita tentang sang kancil penuh tanda tanya.. korang biasalah dengar cerita sang kancil menipu sang harimau.. sang kancil bijak bistari.. sang kancil dengan kereta kancil dan beberapa lagi sang kancil yang berada di pasaran (buku cerita lah)
sang kancil ini suka tertanya,bertanya dan penuh tanda tanya.. samada misteri atau apa pun..sang kancil ini memang sangat ditanya-tanya..aku sure la korang pun tertanya apa ada dengan sang kancil yang tertanya ini.. huuhu... sang kancil ini tertanya pada korang yang tertanya membaca entry blog aku ini..
janganlah marah.. aku sendiri tertanya apa yang aku nak tulis.. HAHAHAHAHAHA!!


sekian~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...