Followers

KETENSENAN SEMAKIN MEMUNCAK

duhh ! mereng suda aku.. kenapa sekarang jadi camni? nape dulu tak mcm ni? maken aku ade probs,maken betambah hancur lak idup ni aku ase..... kenapa? kenapa? rase berat otak,bepinar jeeee~ lalalalalalala~
i live in lala land~ weeee~
ahahahah.. kenapa? mase ni baru aku rase macam hot stuff sangat nie? hahaha.. ahaha.. okaylah,aku story.. biarlah.. aku memang hot.. lantak kau nak kate ape,tak payah jeles ke aku,aku tak ganggu hidop kau punn !! HAHA
cerita bermula ketika PAHANG CLOSE menghampiri hidup aku.. jeng3~ tetibe mendapat satu panggilan misteri dari nombor XXX-XXXXXXX .. aku pun menelepon kembali nombor itu..
"hello,assalamualaikum.. sape ni?"
"..............."
"sape ni?"
"helo,ni aqilah ye?"
"ye,saye, ni sape?"
"cube teke ni sape?"
==' *ape men teke2 ni.. kalau dapat duet takpe gak
"teke wtpe,cakap jela ni sape,nk maen2 lak ehh"
(dengan suare bengangnye aku ckp)
"teke jela.. agak2 sape?"
"sape,takleh nak teke lah,otak blur dah nie"
(pnipu,pdahal malas nak care,kredit aku nak habes ni mangkuk!)
"name sy khairul ???? "
*aku tk igt ape name yg ??? tu.. sumpah memang aku lupe,bnyk sangat mkn semut ni.. 
"khairul mane gok?"
~~~~~
lalalalal~ pertanyaan demi pertanyaan,aku malas nk taip lagi dan kemudian...............
"ini wan lah"
*wan mane ni? tkkan wawan,npe sore dy smcm?
"wan mne?"
"ai.. tkkan dah tk kenal wan mne"
"byk sangat wan lahh,cakap jela.."
"wan kidal............................."
"...................................................................................==' ??? ??? ............................ wannn??????????!!!"
errr... wan kidal? err... 
"iyee..saye"


----------------------------------------
tidak mahu melanjutkan perbualan selanjutnye kerana semuanya ayat bunga2 daripada beliau dan aku tak mampu untuk menaip ayat itu..
*bulu roma aku naikkk???!!! erkk..
okay,selama game ni,banyak lahh yang berlaku antara aku dan dia (wan) smpai bermacam ayat dy guna nk pikat aku balek.. ha? kenapa? apa motif? pleasee... kenapa dengan beliau? masa ni cakap menyesal dengan bella ,menyesal tinggalkan aku.. dan macam2 lagi.. sungguh tak boleh dipercayai.. sudah kalah kah playboy itu? secara tibe-tibe? penuh pertanyaan aku dibuatnya bila dy contact aku balek,mane dy dpt no aku? sape yg tolong jualkan ni? memang aku nk berkenalan dan dan beri 'ciuman' tahap roket.. lalalalalalal~
macam2 aku mintak tolong yen.. aku tak mahu wan wat aku cam ni. kalau stakat call biasa mnde sume aku leh time.. tapi,sampai merayu kat aku,, camtu.. aduhh.. tk lahh~ kesian yen.. aku dah susahkan dy~ wan ni pun satu mangkuk ! pi cite kat yen.. aku ini lahh..mnde lah.. nk je aku sepak kepala dy,berpusing.. kau nk suh cite kat aku ke yg kau asyik sbut2 hal aku? supaya aku lembut hati time kau? huh~ MAAF YEN!
kisah aku dan wan yang lalu ? janganlah dikenang kembali.. aku boleh kalau nak berkawan,tapi untuk lebih dari tu,mungkin tak.. dan wan? kau contact aku sekadar nk mintaak cpl kat aku dan balik pd aku semule? ooh.. tak,langsung tak gentlemen.. kau merayu macam ape.. kau mintak peluang dekat aku.. tapi,maaf,dah tiada.. ade pulak dy mntk tukar jersi.. tk puas haty aku pakai jersi no 7... apahal? semua orang ingat aku janji dengan yen nak pakai jersi sama~ erhh.. koya betul.. koya mnde nk pakai jersi same.. kebetulan lahh weyy,semuanya kebetulan.. tkde yang dirancang.. yen dan aku pun same2 tktau nak ambil no 7.. aku pun dah malas nk pkai jrsi nombor yg sameeeee aje~ nak cari haluan lain,bawak diri gitu.. hahaha.. soryy lah pade mane2 girl yea.. terus terang aku cakap,aku dan yen tidak berjanji memakai baju yang same~ aku tak tahu,dan dy tak tahu.. macam game kat raub.. aku tak tahu wan kidal pakai no 6.. wan pun macam tu.. sume kebetulan 
*tapi,kebetulan aku agak tak adil kerana 2 2 kidal !!! nape tak bg same no jersi ngn hussaini naim player maran yang hebat gile kentang tu~ ^^
hahaha.. 
aku dah bosan dengan sikap lelaki yang macam ni.. perlukan aku,cari aku.. bile ade yg lain,aku serupe batu kat tepi jalan.. tu memang melampau. ! aku dah takkan bagi muka lagi.. cukuplah.. aku dah rasa cukup hancur...  T-T ..


hahaha.. aku rasa macam sangat senang hati bile tolak mentah2 mamat tu.. bukan niat nak balas dendam ape dy buat kat aku dulu.. takk.. aku baik,aku tak kejam tu.. tuhan da bayar cash ke dy kan? wtpe,aku nak menambhkan lagi.. cukupla,aku say bbye2 kat dy.. memang aku dah tk ade ape2 perasaan kat dy atau sesape pun dah.. aku rasa jiwe aku dah kosong.. kecewa ? mungkin~ entah... yang pasti,untuk menyayangi lelaki macm dulu.. tak mngkin.. meminati.. dan admire tu.. confemlahh.. aku memang macam ni.. kan?
wan terus putus contact dengan aku,bile aku kate,aku tkleh trime dy.. ape yg dy nk? kawan tkleh ke? ape mslh dy? its okay,aku tak kesah..yg pntg aku tak musuh dengan dy.. cukuplahh..




******




aku tk tahu kenapa dengan aku sekarang.. aku rasa aku macam dah berubah 100%.. apa yang buat aku macam ni.. dari segi kebaikan atau keburukan..itu,korang nilai sendiri.. yang pasti,aku tak rase aku macam dulu lagi.. aku rase,kehidupan aku sudah mule nampak batasan.. dan minda aku terpengaruh dengan semua tu.. kawan-kawan aku semuanya pelik2.. mereka berubah dan aku berubah.. mungkin ini satu permulaan.. aku dah tak kenal siapa mereka,dan aku pun tak kenal siapa diri aku.. mungkin dorang jugak rasakan hal yang same,, aku rindukan time dulu.. hahaha
semua orang akan rindukan kenangan.. tapi,waktu tak boleh diputarkan.. kalaulah waktu boleh diputarkan.~
kalau lah.. kalau ade kalauuu sentiasa kat dunie ni.. ianya takkan digelar kehidupan.. dan takkan dinamakan ketentuan dan takdir tuhan.. ianya ketentuan kite,takdir kite.. kan?


tahun baru nak mula.. 10 JANUARY~ lalalalalal~ benci tarikh tu.. tarikh aku dah nak tua.. hahahah.. tak boleh terima hakikat betol lahhh!!!! SPM.. trial~ pehh.. rosak otak aku.. hahaahha..a ku dah malas nk study ni~ ==' ..fin kene ambik,aku nak dengar lagu kat mane pulak dah lepas ni~ adohai.. IC hilang..beg duet hilang.. mampos aku nak cari duet nak ganti IC aku.. ergghh.. banyaknya dugaan~
cobaaan~ hadapi dengan tabah~ cobaan~
astaghfirullah~
sabar sahaja nurul aqilah~ ini semua dugaan~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...