Followers

ACAP part #2 :D

HAHA..sumpa,memang kau da tk betul..ade part2 jugak kau nk cite sal acap kan qila kan? HAHA. wey,honestly,aku suke tengok muke dy lahh..dy snyum tu ..meremang bulu kaki aku,..kenapakah? bagaimanakah? HAHA..see acap,what have you done to me? dadadadada~

okay fine lahh,aku memang dah tak berape nk betul ketika ini kerana tady aku rasa sebek yang amat sampai aku rasa nk tanggalkan baju .. aku
*baju sweater aku lahh..HAHA
(wait,kenapa aku blogging dengan sweatr ni? pahamla,aku tengah demam..so,suhu badan aku rasakan ketika ini sangat dingin seperti di kutub utara-selatan malahan aku rasa lebihsejuk agy dari aircond..waaa~)

ambil perhatian :
  • ini adalah sumpahan acap sebab aku 'booo' dy tady,straight balik rumah aku demam..thanks acap =='
ehh,aku da lari dari skrip asal ni..huhu,okay sambung balek karutan aku..kenapa aku rasa sebek? kerana tady,acap tengok aku menari-nari macam tak betul
*puas haty engko acap? haaahh??? grrrr...

tapi,kenapa aku menari? HAHA..memang lah aku tak betul..
aku menari pun sebab dy spike bola OUT!! yeah,aku pun dengan muke banggeee
'booo,acap..HAHA'
setan metan *pembetulan okay,serta merta aku menari kegembiraan sebab dy tak berjaya mengenakan aku..HAHA..muke aku bangga tahap kembangnya bunga pagi dan segarnya embun dinihari..HAHA.tapi,dendam acap tidak berakhir di situ
*nanti,acap,kau dendam dengan aku ke? janganlah,tak jadi aku nak pinang kau..HAHA
tyme dy servis..sumpah kau cakap,betul2 dy target aku..lepas tu,aku pun macm main counter strike macam kene tembak ngn sniper..dan rebah ke bumi..kalahlah aku..sebenarnye,punggung aku je yang jatuh,tapi sakit makk oiiii~ macam retak seribu je..
harini agak gugup sebab aku dah kalah dengan acap..bahahahahah!! natang kau..aku tembak kepala kau nanti wey..tkpe laa,kau menang,next tyme ktee training...kmpom ...
aku kalah

harini beliau mintk no tepon lagi..wey acap,serius doe..aku da jadi 8reyes nk bg..HAHA..gatai aku nie..umur pun tk cukup 18,ade haty nk menggatal..HAHA..nahh,aku pun dah tktau nk buat mnde..bohsanng lahh tkde sape nk msg..acap..nk no fon??
kalau aku berani mintk cenggitu kat dy,aku ckp sungguh,40 hari 40 mlm aku tk mkn coklat..

*okay qil,memang kau kuat sembang..menipu..boleh ke tahan 40 hari? sdangkan 3 jam pun kau dah mcm cacing kepanasan gy caltex beli coklat :D


ahh...aku nk pegi cari coklat..sesape pun tk boleh halang aku XD
(perasan,sape nk halang)

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...