Followers

Malam ini...

tumpah lagi air mata aku saat ini..semakin lama,semakin murah.. penat aku berpura-pura lagi..Ya Allah,memang aku sedih..kenapa status dy sprti itu..kenapa mesti aku baca semua itu..sakitnya hati ini..aku tak nak baca..aku tak nak,tapi aku baca juga..sejuk tangan aku membaca status itu..kering darah aku melihatnya..bagaimana nak ku tafsirkan sakitnya hati ini ketika ini..lara aku semakin parah,duka aku semakin terserlah..derita mata aku melihat semua ini..drama aku pun semakin punah..
kegatalan tangan aku untuk membuka wall gadis itu semakin membuak..ternyata ia memang dugaan..ia memang kesakitan.ia memang kehancuran..dusta kalau aku takmenangis..dusta kalau aku tak sakit..maken bertambah saket kepala..knapa aku tak hilang ingatan smlm?
hey MAT REMPIT sekalian,kenapa tak langgar aku je semalam? tak perlu aku lari,biar aku serah diri.. kalau nk sangat langgar aku,teruskan jangan buat aku lari macam orang GILA! damn it!
aku tak sepatotnya tau hal itu,aku tak sepatutnya tanya pada kau kerana aku patut tahu aku bakal kecundang,aku patot tahu aku bakal menangis..aku patut tahu,kaulah pemenang..sakit,hati aku memang sakit..menangis,murah air mata jatuh dari mata ini..derita,menanggung semua ini..sapa yg dapat faham selain kau? kau sentiasa bersama aku dahulu,ketika itu dan saat itu..mungkin mudah kau melupakan,tapi pernahkah kau fikirkan perasaan aku? pernah kah kau rasakan deritanya aku? yang menanggung segala itu semua adalah aku..aku yang menangis dan terseksa dengan semua itu,dengan kata-katamu..aku yg menanggung 'cinta' yang pernah kau beri..
kerana kau,
aku berubah
kerana kau,
aku bersama keluarga aku,
kerana kau,
aku menjadi matang,
kerana kau,
mengajar aku tinta cerita,
kerana kau,
aku alpa dengan dunia aku dahulu,
kerana kau
SEGALANYA BERUBAH...
tetapi kini,aku yang merana sendirian
menanggung rasa bersalah di atas pemberian mu itu
menanggung semuanya sndrian..
aku cuma mampu meluah
tetapi,siapa yg dapat ku luahkn cerita yang sebenar?
cuma engkau..tetapi,kau sudah menapak pergi..
melangkah 1000 langkah dari aku..
meninggalkan aku yang masih bersisa dengan kata-katamu dahulu..
tanpa keputusan yang pasti,aku menanti
benarkah ianya berakhir kini..
tampil supaya aku faham..mengertikan aku
bahawa kau sudah pergi,supaya aku jelas..
tangiskan aku lagi supaya aku buta
deritakan aku lagi supaya ianya berakhir..
cinta,aku tak mungkin bertemu yang seperti kamu saat ini..
tiada..cuma ini yang dapat aku katakan..
sayangku mungkin tiada ertinya lagii...tp,
aku cuma menyayangi kamu..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...