Followers

Kekadang~

Haikk..wachhaaa..itulah pembuka bicara~ ahahaha..hmm..nk admit sesuatu ni..uhuhuh..cam dah xde tempat lainnak mengaku..

sesuke haty aku lah,aku yang semakkan blog aku..kaubaca,kau diam sudah..

aku nak terkencing benonye..HAHA.. hujan selalu sangatturun..xtahan aku rasa..hari-hari hujan memang betul akuboleh kene penyakit kencing-kencing..hujan selalu turun,hujanselalu turun ..nk tidur pun guling sane sini,bungkus sane sini

macam vampire kene matahari..waduhh..paling tak boleh nkblah bile hujan memalam,mmg betol wa ckp lu..tnds tu boleh jdtmpt tidur aku~ huhuhu..

hoi berbalik pada tajuk cerita

apa kene mngene kekadang aku ni? hahaha..

kekadang aku merangkumi dari segala jenis aspek~ aspekcemburu,aspek gian,aspek dan segala suspek~

memang aku nk kene pukul ni~ selalu lari tajuk..pasnih akumalas nk buat tajuk lagi..aku taruh satu dua tiga je..

kekadang? kekadang aku JELES...

kerana aku selalu dengar kakak aku (najla si mungekk)bergayut ngn pakwe dy..walie (si keding)..hahaha..aku

jeles..dahlah aku tak ada pakwe,tapi aku selalu tengokmmbe,family aku pe sume berpakwe (yg pompan lehh) berkapel..berpasang..blablabla~ nak2 sekarang cuti semesterbagi kakak aku,nampaknya aku harus mengadap dan

mendgar dy menggatal setiap minit dan saat dan ..lalalalalala~sumpah aku JELES

kekadang aku rasa TERINGIN..

teringin nak jadi feminin cam seteng seteng mmbe aku yangpndai bergaye dan segala macam..dowg pndai dressing,

pndaimakeup,pkai baju kurung.. aku tertanya,nape aku takberminat untuk sume tu? kekadang aku terpikir,sok luse

akunk kawen,xkn nk tepek celak ngn bedak tepung je..sok luseaku dah keje ke,nk lukis celak ngn bedak tepung je ke

kat muke aku?? huhuhu

(bedak tepung = bedak serbuk yg mcm kt iklan carrie juniortuu)

kekadang aku rasa NAK...

aku nak pakai baju kurung cam mmbe2 aku yang boleh sarungbaju kurung..camane dowg bley tahan denga bju kurung itusebegitu lame..sedangkan aku,yang pkai baju skolah tu rasank berBOGEL je sebab aku tak suka baju yang berkurung~huhuhuhuh...kekadang aku sinsing lengan baju tu smpi keatas,nmpk cam lengan pndek..pastu kene kutuk ngncikgu,kene marah ngn Epul..huhuhu..paleng aku rasa xtahannk tergelak dowg panggil aku MAFIA,PENGGANAS hanya sebabaku punye style baju skolah len pesen..begitu kejam kalianmemperlakukan aku sebegini~ uhuhuhuhuhu~ please...

"DON'T JUDGE BOOK BY ITS COVER"

aku ni,ganas je luaran tapi..dalam hati ade TAMAN

betol..hahaha..QILA memang kaki kencing~tapi..PERCAYALAH~

percayalah~~

kasihmu lama tersulam

di ruang paling dalam~

*haa..ni yg da start nnyi lagu Siti nie~

kekadang aku TAK FAHAM

aku tak faham dengan hidup ini..apakah semua ini? bolehterangkan?

yeah..itulah kehidupan..kite ade keinginan dan kejelesan,adeketakfahaman,dan ade TAMAN~ lalalalalala~

aku ade keinginan dengan sume tu..aku pernah berjayadengan keinginan itu SATU KETIKA DAHULU..

pehh,ayat cam amek dari kamus dewanbahasa~

aku ade sume keinginan tu..nk buat cmne? buat bodo sudaa~ haaa~ sudahlah,kaki aku krem skunk ni..pehal tah..banyak sangat penyakit nak serang aku..jels betul ngn kesihtan aku..ahahahah~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...