Followers

Tidak punya Taiktel~

Al-salam~ boring yang menggaban kerana aku bosan..aku buhsan..bapak aku buhsan,mak aku buhsan nenek kami semua buhsan..ya kami buhsan dan kami buhsan beguling-gulingan..Pe yang kau faham? kau tak faham..so bak kate omputeh..

SHADAP YOUU!
aku buhsan dengan kehidupan ini..pe aku nak buat?

STUDY?
-harap maaf,xfaham makna perkataan itu

ENJOY?
-apalah erti enjoynya tanpa kehadiranmu di sisiku..(cewah)..tetibe aku merasakan ingin mengeluarkan muntah dari mulutku

GEDIK-GEDIK?
-babe! aku dah puas gedik sepanjang berkwan..tolonglah jangan menaikkan peratus kegedikan aku lagi...

MENGGATAL?
-hampeh! i am learning to be faith lohh..aku tampo kau lelaju kang.. =='

MESEJ-MESEJ?
-tak ada sape nk mesej aku lagi dahh~ T-T

anyway,aku dah tak ada idea camne nk having fun kan hidup aku yang serbi keboringan tahap cipan cari jalan nk bertelur..aaahhh!! aku bosan! oh yeahh!!
hepi deepavali to me~ lalalalala~ so whut? aku nak sambut gak..kate 1 malaysia? hohohohoh..happy deepavali to my indians frens..thivya especially..the closest indians frens that i have..huhuhu..
Happy deepavali thivya!

dan sekarang aku masih kebuhsanan...buhsannn~
yeah! aku sayang kakak aku sesangat..tanpa sundal bolong ini dalam hidupku..terasa sunyi dan sepi..dan hening hidup ini..besok orang tua ni balek..cerialah hidup aku dengan kehadirannya di sisi aku kembali...sayang kau kak long...kaulah cintaku..

p/s : hey orang walie si keding..jangan marah yeaaa~ hahaha

oh yea~ esok balik kampung..yeye! esok balek kampung..mkn satay,kmpul2 satu family,kucar lanakan rumah atok aku,runtuhkan rumah itu..nasib baik atuk aku dah ubahsuai rumah dy dari papan jadi separuh batu-papan..kalau tidak..dengan cucu seramai 23 orang tu bakal meranapkan rumah beliau dengan sekali hentakan kaki..hebat kan? tu belum kire dengan anak menantu atok aku yang ketinggian dan berat dan saiz melebihi obesiti..hohohoho...anyway~harap2 balik siang bab aku nk gy pasar lambak serom 3!!! nk jumpe budak2 ni..reunion di pasar lambak..makan roti john..hahahah! jiha! rindu kau lah! huuu T-T...
aku sunyi..aku buhsan..rase nk letopkan diri dengan mercun papan...ape aku nk buat??

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...