Followers

Cuti Sekolah.Kerje.Bosan.Kerje.Bosan.Kem.Bosan.Buat Bodo

Yea..aku memang tak ada kerja,aku bosan dan tidak tau sesungguhnya atas kelakuan apakah yang bakal aku lakukan esok,luse,tulat,lipat,lepat,blablabla....

okay,cuti sekolah,memang aku bosan..kau bosan..apak kau bosan,atok kau bosan..semua bosan!
aku bosan ..nasib bek cuti ni aku pergi kem,ade kerje (walaupun sekadar ballpicker) yehhhh~

okay,aku bosan
kenapa aku bosan?
  • kat rumah tak tau buat ape,giler men henset ,tido,baring
  • tak msg sape pun..beriya tekan keypad sane sini lagak cam orang bisnes
  • guling atas katil
  • tengok kakak aku bergayut ngn laki die tetiap hari (bosan+jeles) KENAPA AKU SINGLEEE!!!
  • bukak facebuk dkt fon,EVEN bapak aku letak internet dkt depan komputer INI! *konon banyak duitlah online kat fon =,=
  • tertonggeng cam orang putus cinte setiap hari

ARGHHH!! aku bosan!

apak@bapak (saje aku singkatkan sebab aku rasa cam sedap)
  • hari2 hadap muke aku dekat rumah macam manusia hilang pedoman hidup
  • penat marah dan membebel dekat aku tiap hari (cube korang bayangkan,setiap hari aku duduk kat rumah macam raja, saje cari pasal dgn bapak aku,pastu beliau hangin dekat smpai tak cakap2 dengan aku? *okay,fine ayah,memang den suko wat pasal )
  • boring tengok aku online dan main blog *bile aku nak main intenet? aku bayar bebulan,engko men pree2..bayar~ bayar (aku ase itulah kata hati bapak aku..maaf ayah..)

atok aku bosan,kenapa tetibe tesabit beliau bosan?
  • *bosannya aku cuti skola! mestila bosan kan? kalau da cuti mstila cucu cicit anak beranak terberanak dan tak teberanak dtg uma..kompomla uma pnuh kan? da pnuh msty la bising kan? da bising mestyla seronok kan? da seronok msty ade nangis kan? bile ade nangis mule la orang tanye kan? bile ade orang tanye sume tknk ngku kan? bile takde nk ngku,mule taknak kwn2 kan? bile tak nak kawan2,mule lah cipte kumpulan kan? bile kumpulan ade,mstyla yg tu ngn tu,yg ni ngn ni,beliau dgn itu dan ini kan? bile jadi gitu,mulela ejek2 kan? bile ejek2 mule la gado kan? bile gado bising lahh kan? bile bising kan cair taik tinge tu kan? bile cair taik tinge mule lah tak cukup asas kehidupan dan keperluan hidup kan (korang tak tau ke taik tinge dan taik yang korang berak tu merupakan asas dan keperluan hidop?) bile taik tinge da cair,mstyla bersepah taik tinge tu kan? bile da besepah mstyla kene lap kan? kan? kan?
*cukup . sudah qil..kalau macam ni,blog kau msty kene jadi report polis sebab tak ada penghabisan

bosan? semua bosan..aku dah rasa macam nk buat misil ke malaysia ni..(geniuslah konon)..rakyat MALAYSIA yang rajin bace blog aku..tolonglah faham aku..kenapa ada apa aku perlu lakukan?? apain sihh?? (mule da start indon aku ni)
ngek,semalam aku teman akak aku bedating ngn laki beliau..dari teruntum ke KP..ngeee~ tak tahan..tak ade sape aku nk ajak..so,aku ajak juju..
*even tak brape nak best lepak ngn juju ni (ops,ju aku tau kau cute jangan marah derr ..HAHA)

tengok wayang citer SKYLINE..ini semua wali punye keje,nak tengok cite tu,tapi bukan fokus pun kat wayang tesebut..sepak karang..pastu tanye aku..choii punye budak..sebuk becakap ngn kakak aku,bek aku tengok ngn ju je wayang tu..cehh..tau bek aku tengok cite HARRY POTTER kan ju kan? kan? kan? grrrr~ melepas tengok cite tu walau peluang di depan mata..arghhh! tak boleh nak blah dari depan pc ni.. aku masih nak menaip dan meluahkan rasa tak puas hati di dada ini..grrr~ hangpa 2 eko naa..memang laaa~ sekali aku lesing,kepala berpusing,tak dan hangpa nak sanding..tau dok..
*okaylah qil,fine memang kau da boleh nk cakp penang~ (boleh cari laki orang penang.HAHA)
arghhh!!! aku bosan...topup HOT TICKET smpi laa ni xtau nk wt apekah dengan mnde itu..nak kol sape..nk msg sape..sumenye tak berusik..grrr...sebelum aku bom ini blog,better korang bagi aku cadangan untuk aktiviti aku sepanjang cuti ini~

*fine..aku tak paham kenapa sekrang aku cakap macam berirama ayatnyee?

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...