Followers

Sekelip mata

salam
HAHA..memang penat,betul cakap memang penat..semalam..tamatlah sudah kejohanan bola tampar..dan tiadalah lagi gelak ketawa dan miang2 dan tukar2 no telefon sana dan sini..seronok sangat..last2 pahang menang game tu..tapi,tak ada fight langsung sebab sikap team selangor yang macam budak2..bukan nk mengutuk tapi kenyataan yang pasti dan semua orang nampak.semua orang pun tak setuju sebab team selangor macam terdesak..memang tak salah nk buat protes tu,tapi kalau nak kata seluar tak sama,banyak team lain yang tak seragam pemakaian dyowg..itulah manusia kalau tak boleh terima kekalahan..sampaikan sekecil kecil masalah pun nak dibesarkan..dan mulalah bersikap macam budak2..tapi,padanlah memang teruk selangor kene 'booo'..alahai..tapi apa-apa pun ,buat team terengganu,korang memang best..koranglah team melayu yang paling star pernah aku jumpa dan sampai bila-bila aku akan ingat team terengganu,sebab satu-satunya team melayu yang pecahkan tradisi di mana bola tampar dimonopoli orang cina..kalau team korang masuk final,mesty berdentum dewan IM tu..dah banyak lampu2 kat situ korang pecahkan..terima kasihlah jugak pada korang sebab bagi kitorang buat kerja.. :D (geram jugak sebenarnye)
tangan aku pun kene bola spike korang yang berdentum dentam tu..HAHA..sakit,tapi takpelah..permainan..apa boleh buat..HAHA.
okay,kalau dah ramai2 macam tu tipulah kalau tak ada yang berkenan..ye tak? HAHA..aku adalah kenan..tapi,tak adalah sampai nk buat laki..aku sebgai setter..mestilah aku tengok setter..ye tak? hoho..aku minat tengok setter terengganu tu..dahlah tinggi ,tahap apalah ketinggian beliau..
*ape mak awak bagi awak makan ekk mase kecik2 dulu?
kalau aku berdiri sebelah dia,mestilah aku manusia paling kerdil di dunia ni..tingginya anda..
first aku nampak dia mase aku keluar dari kedai kat dewan tu..terus terjatuh hati..ehh..ehh..HAHA..bukan terjatuh hati..tapi berkenan tengok dy..dan first ayat yang terpacul keluar dari mulut aku..
"punyelah tinggi ini manusia,minum horlick ke?"
tuut...aku pun taktau macam mane aku boleh cakap secara live dekat situ..nasib baik dy tak perasan dan tak dengar dan tak pusing untuk lipat badan aku sebab cakap dy camtu..dan beliau terus jalan straight aje..tapi,ref2 kat situ kuat betul mendengki aku..cakap aku miang..tengok kaki orang..haih..memanglah aku tertengok kaki..dah tinggi sangat,tak ke terkejut aku? bukan ada niat nak skodeng..huhu..setiap kali dy set..kompom aku tengok..sebab mmg tinggi sgt..dy jump set..dy curi bola..ouh tidaklah..apa yang otak aku fikir ni? HAHA.. budak cute gitu kompom banyak makwe..HAHA..
*aku jeles sikit sebab tak dapat main untuk pahang
aku tak berkenan kat ramai sangat..kat setter terengganu dengan kapten johor lelaki no 10..cina lahh..tak dapat nak ambil gambar dengan dy..wuuuu T-T..team terengganu pun balik awal..tak dapat nak ambil gambar dyowg..haih..apa boleh buat..tak apalahh~
dan banyak kenangan manis jadi ballpicker dekat situ..secara tak langsung..dapat banyak kawan dan menambhkan kenalan dalam telefon dan facebook aku..dan secara tidak relanya banyaklah no tidak dikenali masuk dalam missed call..okay fine..bukan aku hot tapi,aku tak kesah kalau nk berkawan,cuma bagitau lahh name..yeaa~ dan sekelip mata dalam masa 4 hari ktowg bekerja,hubungan kitorang antara player kuantan semakin rapat..dan boleh lah buat lawak2 bangang sesama kitorang..seronok nya aku rasa dan peace buat SUHAYL..u are the best bro :)..kau memang hebat..aku tabik spring dengan kau..terima kasih sebab tolong aku..hikss..dan kenangan dengan korang semua dekat game selama 4 hari tu aku akan sentiasa ingat,sebab aku memang betul2 gembira ada dekat situ..sebgai penonton,pembantu gelanggang(mopper.scoral.ballpicker) :D
dan kawan...................
peace WORLD :)

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...