Followers

Yeah!

"huh..see the leg maa.."


okay! itu first word yang aku nk cakap..kenapa? yeah~ kenapa? hahahahahah!!! harini aku telah berjaya menjadi surirumah yang berjaya dan maju! hahahaha..kenapa? kerana aku mengemas,mebuat air dan memasak harini..bangga dohh!! (kembang kempis lobang hidung)...
Mak aku dah balik,so aku adalah anak dara yang rajin danberjaya mengemas seisi rumah ini dengan jayanya..adek aku pun dah siap mandy..
BUT!!

aku je yg xmndy lagy..hahahahah!!
terlalu ekseted mengemas rumah dan bahagia mengemas rumah...

semalam,main roller kat rumah jiji..jatuh terjelepok aku macam nangka busuk..dahlah tak pernah main,tup2 terus main,mule2 okaylah,dapat imbangkan badan..muke aku memang bangge kembang2 mase tu..tapi,bile jiji suruh jalan pelan2 terus aku pegang pagar tu kuat2! hahahahah! buhdusshh...PENAKOT aku nie..last2..aku gatal nak gerak,gerak sikit-sikit..sumpah! rase macam kaki aku terlekat kat atas tanah tau! and suddenly~

GEDEBUK!!!

macam nangka busuk~ nangka pun tak sebusuk itu bile jatuh,dah kompom..first thing yang berlaku,

1. waaaa!!! adoiiii~ bontot aku pecah!
2. jiji gelak macam nk teburai perut
3. aku gelak macam orang gyler dapat duit sebab aku rasa kejang bontot aku..naseb bek atas simen..
4. aku gosok bntot aku yang sakit..macam cipan aku jatuh..huduh gyler
5. nyesal aku tak suruh jiji record..lau tak,kompom aku masukkan dalam blog bagi korang tengok gane aku jatuh..

Ya Rabbi..tak terberak aku malam tadi..punyelah sakit..padahal siang sbelum tu aku dah siksa macam nk beranak guling atas katil bab saket perut..nenek betull..tapi aku berterima kasih gak ngn kejatuhan aku petang itu,kerana segala gastrik ku serta merta hilang bagai 'pufff' oyeahh! memang star ah aku..hahah..

harini aku sedih dan tibe2..bagai disambar petir berapi dan berkilat~ aku tetibe memiliki perasaan benci terhadap lelaki dan wanita!
so? kalau camtu,aku nk macam mana? macam mana? yeah..so,aku jadi ape? lelaki or wanita?

awww...mak nak jadi nyah laa~ dengan gaya nyah yang dibuat-buat...

ahhh! boleh aku ngaku sesuatu? aku benci! aku tak nak tengok ape2 yang berkaitan dengan kau dan kau..dan kau.. tapi,sume tu masuk hompage aku~ nk taknak~ aku tetap 'tertengok'!
memang aku buduh...
ni yang nak nangis ni..sedih gyler ..sedih! sedih! sedih!
semua bagi janji lepas tu tinggalkan aku bodoh macam tu! fedup rasa..aku rasa dah tak boleh nk percaya sesape..diri sndri pun aku tak percaya..sape aku nk percaya? hanya Allah..yang aku percaya...junjungan Nabi Muhammad S.A.W..
aku tak nak tengok dan aku tak mampu nak tengok..aku taula.mmg tak boleh nak selfish..tapi,aku punya hak aku kan? salah ke kalau aku TERASA nak tuntut? hmm? aku pun dah buntu..

*****
weh..aku rindu kau giler cipan ni..T-T

aku dah tak paham..sesungguhnya..otak ini amat blank~ sedih..sedih~

..uhh..hati ini sangat rindu dan gatal..aku tak tahan lagi...uh..nk buat apa..nk buat apa lagiii~ tolonglah..aku bosan macam ni..bosan dan saket haty sangat~ aku tak nak tengok,tapi tertengok gak~ mesty tertengok..kompom tertengok~ sebab aku memang lemah..aku tak kuat pun..betul lah,mental aku lemah..sedih betul aku ni kan? huhuhuuhu~
lalalalalala~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...