Followers

Jadi Tak Tenang

salam
nahh..here the story for 1 december 2010..whoahh..dah nak masuk tahun 2011 lahh..hmm,tahun depan SPM.. boleh gila aku macam ni..keje skola yang cikgu bagi aku tak buat lagi..HAHA..camni ke nak dapat 10A? Study pun aku malas nk buat..First memang dah bukak dah buku sejarah Tingkatan 5 tu,pastu baca mukasurat pertama dengan muka semangat dan berkobarnye~ dan kemudian 
krooohhh~~
buku yang baca aku akhirnya~ tahniah kepada buku sejarah kerana telah khatam membaca aku ..lengkaplah peta malaysia atas buku tersebut.lepas ni buku lain,peta pakistan pulak.. siap sedia lahh setiap buku-buku di rak..jadilah peneman tidur aku sepanjang sebulan ni okay~
haih..aku bosan betul cuti2 ni.. tapi..tkdela bosan sangat..akhirnya henfon aku berbunyik..masuk mesej..adalah aku nk masg..hahaha..yg pntg..haihsss..~ hahahaha~ tk boleh blah..aku tengah sengal dan sewel dan yang paling penting angau sebab msg ngn sorang budak ni..HAHA.. seronok berkawan dengan dy lohh.. bukan nk buat jadi calon suami tapi,kalo boleh pun apa salahnya ye tak? Dahlah tinggi,tak ke rasa selamat aku nanti?? HAHA...
sengal kau qila~ 
ntah budak tu dah ada makwe..HAHA..ala,bukan aku nak ajak kawen..dy pun tak kesah aku nak berkawan dengan dy..so..we are just friends..terisi lahh masa-masa sepi aku msg dengan dy..ada juga saat aku nak membusykan diri dengan something.. thanks kawan :) ... seronok berkawan dengan awak.. HOHO~ 
tapi,since msg ngn dy,aku jadi tak tenang gak kekadang..yalah,dia tu punyalah selamba belacan je, tapi,aku buat tktau..sebab nanti ter BEHARAP pulak aku..susah kawan-kawan aku nak pujuk aku nanti..Hihihihi~
sekali lagi..thanks kawan sebab sudi kawan dengan aku..HAHA~ weeee~ weeee~

*muke aku tahap bahagia yang memang tak boleh blah

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...