Followers

Kak long. Sumpah Aku jeles.

nyett..setiap hari telepon kakak aku bebunyik

*kring.kring
*kring.kring
(pure2 tiru bunyik nset,padahal bunyik nset beliau lain dari ini =o=)
kakak aku angkat,terus berguling atas katil,so aku dah boleh expect sape yg tepon,gatal mereloh macam dah nikah
(sebenarnye aku jeles)
hari2 mereka bergayut macam couple (memang pun couple)
kurang asam gelugur betol,aku rasa nak tembak je muke mereka berdua..HAHA,wey makcik aku jeles tahap cipan dengan kau,kenapa kau dapat aku tak dapat..sape lah nak kan aku ni kan? tak cantik pun,tak lawa pun cume CUTE je.
sumpah memang qila cute dari Jijie dan Deena,yeah aku nak mengarut untuk post yang ini kerana aku tak mampu menahan rasa cemburu yang membuak dalam dada..sabar qil ..sabar..
esok luse kau dapat laki,kau buat 40X ganda dari tu (bile aku dah kawin) ngeeee...
hari-hari mereka bergayut dekat pokok aku rasa macam nak 'patahkan dahan pokok' itu supaya mereka jatuh kelukaan..
yea aku memang kejam..kalau jeles aku dah sampai tahap ruse jumpe tanduk emas,memang aku punye naik syekh macam lipan kene pukul dengan penyapu...chhhaiitt..ahahaha...
dah lah kak long..walie..berhenti menjeleskan aku..aku tau aku single..tapi HOT (tetap tak nak mengalah)

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...