Followers

Something Damn Thing :D

HAHA.gile wey aku tengok budak acap ni lelame..tk boleh blah..aku terase cam nak cubit pipi dy,kalau dy senyum aku rase indah dunie aku ni..WAKAKAKA!!

wey acap,mane aku nak rembat no fon kau nie? semakin hari semakin gilak aku..HAHA
*beruk kau qila,dengan acap pun jadi ekk,dy mude staon lahh bengong

ahhh..cinta tk mengenal usia~ Heh..betol kan? faktanya sedang berlaku di sekeliling aku ni..macam..tuttt..dan dia~ HAHA..sungguh tragis dan menyedihkan semua ini..setiap yang berlaku dekat sekeliling,opcoz aku akan teringat pada beliau dan EVERY SINGLE DAMN THING!!
HAHA.dan sememangnye aku membazirkan tenaga aku terus menaip dan menaip dan mengenang..TAPI,kenyataan nya yang tk boleh disangkal oleh polis interpol sekalipun,aku memang suke melakukannya,berulang kali.sampai maty pun kau pedulik hape?

okay . FINE qila,bukan tujuan kau taip post ni untuk besedih okay,ceritalah pasal ACAP yang menjadi igauan dan mimpi ngeri kau tu. :D
dan acap,kau kene paham..yangg...yang..
yang...coba kau jujur pada ku..
yang..foto siapa di dompetmu
*da sudah lah qila,boleh tk hentikan lawyer beruk kau kt blog ni?
  1. yang aku cari adalah kau punye senyum,so kalau rase kau nk selamat dari godaaan aku,better kau senyum setiap kali nmpk aku.BAIK kau yang goda aku dari aku goda kau.ye tk? *eh,wait pe aku carut ni?
  2. aku nk tengok kau servis dengan muke belagak yg aku tk boleh nk blah dari court bola tmpr tu
  3. eh..please lahh,aku nk kau seyes sesungguhnye seyes bile mntk no tepon aku,so that aku boleh seyes nk bg...grrrr~ HAHA...ngek lahh kau acap..aku tembak pkai senapang gajah kang,xsempat aku nk kawen dgn kau nanti..
  4. aku nk tukar baju dgn kau tady lahh,aku seyes nk tuka,tapi aku MALU (sejak bile engko ni malu qil?)
  5. aku harap nanti,aku boleh 'date' ngn kau.. wait..date? apakah itu? >.<
  6. tolonglah mntk no tepon aku dengn 2reyes..aku 4reyes nk bg nie!!
dan apa yg tk sempat aku nk mntk kat atas
  • jom kite kawen

ok.FINE. memang aku tipu lagi..but acap..u must know..wlau sekombang embun pagi dirimu bile membace coretan aku tentang kau ini kelak..lobang hidungmu tatap menjadi pujaann hateyyykuuu..
*engkau mmg kuat mengarut dlm blog..

GUYS.tolong paham,aku tengah giler dan tk tahan ni..apakah itu? tkkan aku kene cakap? aku tk paham perasaan aku lahh..lantak aku lahh..camne nk cite kat korang..aku meraban cam haram pun,pe kau paham..kau tau gelak dan kutuk jela blog aku ni pas bace..
haa..see..tu gelak la tu..senyum laa tuu..suke laa..okay,aku berjaya mencerahkan hari korang dan menceriakan hari korang seperti penghuni rumah mentalisme
(apa lagi yg aku ckp?)

okay,aku nk setory ckit..je..ckit je..bg kebenaran lahh okay
*wait,aku punye blog,suke haty aku lahh! kau bace sudaa~

aku komen setatus fb dy tady,dan ternyata,komenannn aku yg terakhir itu menitiknoktahkan segalanya,dia terus senyap...okay .FINE. kau tknk layan aku lagi,and aku tkkan usik status kau lagi lepas ni.. memang aku ni perosak..aku taulahh kau bahgia ngn dy,lepak bndar sane sini..tk mcm aku..dpt pluang baru kuar bndar..okay FINE,hidup korang mmg da ade mase depan,nk kawen lahh tu..tapi,ape pun aku tkkan mampu mendoakan bhgianya kalian kelak..kemaafan yg kau pohon esok luse tulat pun aku dah tk layak nk maafkan kau,sebab bukan aku yg memberi kemaafan itu,biarlah..
kau pun tidak menitiknoktahkan cerita ni,aku pun tk tau smpi bile kau dan aku akn terus belakon mcm ni lagi..sebab honestly aku cakap,aku penat..aku penat sangat..sedih aku pun da tk kuasa nk cakap,mate aku pun dah buhsann ng aku ,mungkin mate ni nk cari tuan baru,ye dok mate? (pe aku bolok ni?) ..
persoalannya.
-layakkah aku memberikan kemaafan itu?
Tuhan saja yg tau sebab aku memang aneh sekarang..kak aku pun ckp bnde yg same..FINE.aku memang pelik lahh..sedih je aku tengok cite katun,pelik kan? owg sedih,pi nangis humban muke ke bntal,sepak2 bntal,lepas marah lahh konon..choii..tapi,aku sedih tengok cite katun sambil nangis2..adek aku ckp

"kak ngah gile tengok cite katun smpi nangis"

*okay lahh adik,kakak engko yg gile ni laa esok luse tulat yg hntar engko pegi skola..
SEDAR DIRI SIKIT.:D

korang labelkan aku tahap pelik aku sekarang ni dekat mane?
and..and..
sekarang..

AKU BOSANNNN!!!!!!!!!!

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...